Hotellet har fin placering, det er renligt, lækker udsigt til sø siden, men her stopper de rosende bemærkninger.
Vi var booket 3 personer ind på et værelse, og aldrig i mit liv har jeg set så småt et værelse.. En halvandenmands seng, madras der var trukket ud og en overkøje var hvad der mødte os.
Godt nok var der en stol på værelse man kunne sidde på, hvis ellers der var plads til den kunne trækkes ud fra “bordet”, der hænger på væggen, grunder madrassen der var trukket ud.
Badeværelset er så genialt indrettet at forhæng stopper 15 centimeter over jorden, så hele badeværelset er gennemblødt i vand i timevis.
Der var næsten ikke noget lys på værelset. Sengelamper virkede ikke, så det eneste der var, var nogle få spots der sad bag en plade som var hamret op på væggen.
Den eneste gode service på hotellet var rengøringspersonalet, som var obs på om man ønskede rengøring, havde håndklæder eller toilet papir nok.
I receptionen (hvis du er heldig at komme på et tidspunkt den er bemandet) blev vi mødt af en ung mand som egentlig virkede ret ligeglad. Man er nødt til at hive helt basale informationer ud af personen.
Og restaurant delen med morgenmad? Uprofessionelt.. Det beskriver det bedst.
Morgenmaden lukker klokken 10 i hverdagen, men efter klokken 8 skal man hive og trække i personalet for at få genopfyldt morgenbuffeten. De har mere travlt med at gå og lege politibetjent, fordi en gæst havde glemt at tage en bakke under sin tallerken, end at fylde op. Når der så bliver fyldt op er det med et halvt franskbrød.. Dette imens der fortsat kommer massere af gæster ind for at spise, så det hele starter forfra igen med at man skal have fat i flere forskellige medarbejdere, for ny genopfyldning. Der er dælme plads til forbedringer hvad angår service.