Hotels.com
111 US$
Orbitz.com
Travelocity
Anmeldt d. 28. september 2021

God beliggenhed, gode parkeringsforhold, hjælpsom personale i receptionen og super godt morgenmad.
Værelserne er okay.....de er kedelige, små og uden hygge, men de er rene og der er det, der er brug for - en seng og et badeværelse.
Badeværelset er træls.....toilettet skyller ikke ordentligt ud, der kommer næsten ingen vand ud af bruseren, og hele gulvet sejler, når man har været i bad.
Alt i alt et fint ophold....måske kommer vi igen en anden gang.

Dato for ophold: september 2021
1  Tak, 443lottek
Dominik Andersen, Direktør hos Zleep Hotel Ballerup, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. november 2021

Kære Gæst. Mange tak for din anmeldelse. Det glæder os, at du har nydt dit ophold! Vi håber at kunne byde dig velkommen igen en anden gang. Hav en god dag.

Anmeldt d. 1. september 2021

Manglende rengøring af værelset. Nullermænd på gulvet flere steder, Hår rester på gulvet og brusenichen i badeværelset. Toilettet kunne næsten ikke trække ud og der skulle skylles flere gange for, at få wc papir m.m. ud. Spot i brusenichen defekt og derved manglende lys under badet. Fugerne i brusenichen var sluppet og revnet. Mugpletter i brusenichen. Fjernbetjening til TV'et manglede. Badeværelset lugtede af kloak. Det eneste der formodentligt er gjort ved værelser inden ankomst er nyt sengetøj.

Generelt en meget sløj omgang.

Dato for ophold: august 2021
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, 381kennets
Dominik Andersen, Direktør hos Zleep Hotel Ballerup, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. december 2021

Kære gæst. Mange tak for din anmeldelse. Jeg beklager den sene tilbagemelding. ! VI er kede af at vores rengøring ikke har været på tops, dette er bestemt ikke noget vi ønsker at være kendt for og vi vil derfor følge op på jeres oplevelse med personalet. Hav en dejlig dag.

Anmeldt d. 20. februar 2021

Fik en rigtig fantastisk hjælp i receptionen, med sødt personale
Det eneste minus var sengen godt måtte være lidt bredere og så lidt bedre hovedpuder.
På grund af coronaen kunne vi ikke prøve morgenbuffeten, men fik en fin pose morgenmad.

Dato for ophold: februar 2021
1  Tak, AnnaV3976

Anmeldt d. 30. oktober 2020

Fin indcheckning via automat, godt værelse med udsigt til sø, god morgenmad til prisen. Lækkert værelse, pænt og rent overalt. Generelt meget hjælpsomt personale, og venlig betjening hele vejen igennem

Dato for ophold: oktober 2020
1  Tak, 484nilso

Anmeldt d. 1. marts 2020 fra mobile enheder

Alt ok. Fin hjælp ved indcheckning, godt værelse med udsigt til sø, god morgenmad til prisen. Lækkert værelse, pænt og rent overalt. Generelt meget hjælpsomt personale, og venlig betjening hele vejen igennem.

Dato for ophold: marts 2020
1  Tak, 134s_renn
Marta B, Receptionschef hos Zleep Hotel Ballerup, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. marts 2020