104 US$
Hotels.com121 US$
Priceline122 US$
Travelocity121 US$
Anmeldt d. 20. februar 2021

Fik en rigtig fantastisk hjælp i receptionen, med sødt personale
Det eneste minus var sengen godt måtte være lidt bredere og så lidt bedre hovedpuder.
På grund af coronaen kunne vi ikke prøve morgenbuffeten, men fik en fin pose morgenmad.

Dato for ophold: februar 2021
1  Tak, AnnaV3976
Dominik Andersen, Direktør hos Zleep Hotel Ballerup, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. november 2021

Kære Gæst. Mange tak for din anmeldelse. Det glæder os, at du har nydt dit ophold! Vi håber at kunne byde dig velkommen igen en anden gang. Hav en god dag.

Anmeldt d. 30. oktober 2020

Fin indcheckning via automat, godt værelse med udsigt til sø, god morgenmad til prisen. Lækkert værelse, pænt og rent overalt. Generelt meget hjælpsomt personale, og venlig betjening hele vejen igennem

Dato for ophold: oktober 2020
1  Tak, 484nilso
Dominik Andersen, Direktør hos Zleep Hotel Ballerup, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. december 2021

Anmeldt d. 1. marts 2020 fra mobile enheder

Alt ok. Fin hjælp ved indcheckning, godt værelse med udsigt til sø, god morgenmad til prisen. Lækkert værelse, pænt og rent overalt. Generelt meget hjælpsomt personale, og venlig betjening hele vejen igennem.

Dato for ophold: marts 2020
1  Tak, 134s_renn
Marta B, Receptionschef hos Zleep Hotel Ballerup, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. marts 2020

Anmeldt d. 13. oktober 2019

Kender Zleep konceptet fra Zleep Aarhus, hvor opholdet var rigtig godt.

I Ballerup var en skuffende oplevelse.
Meget smalle, små og dårlig indrettede værelser.
Badeforhæng i badeværelse 10 cm afstand fra gulvet, hvilket gør, at man på ingen måde kan undgå at oversvømme hele gulvet i vand.
Badeværelse var ikke helt rent, da vi ankom.

Dato for ophold: oktober 2019
3  Tak, 226giulianah
Marta B, Chef  hos Zleep Hotel Ballerup, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. oktober 2019

Kære Giuliana, Mange tak for din anmeldelse. Jeg beklager den sene tilbagemelding! Vi er kede af at badeværelse var ikke "helt rent", dette er bestemt ikke noget vi ønsker at være kendt for og vi vil derfor følge op på jeres oplevelse med personalet. Hav en dejlig dag.

Anmeldt d. 21. juli 2019 fra mobile enheder

Fint værelse, god rengøring, venligt personale. Kommer der absolut igen. Nemt at tjekke ind, når receptionen ikke er bemandet, hvis man vel at mærke kommer meget sent. God pris i forhold til beliggenhed.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Marianne B
Marta B, Receptionschef hos Zleep Hotel Ballerup, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. september 2019

Kære Marianne. Mange tak for din anmeldelse. Det glæder os, at du har synes om vores rengøring, værelse og vores personale. Vi håber at kunne byde jer velkommen en anden gang. Hav en god dag.