Hotels.com
Priceline122 US$
Orbitz.com
Expedia.com121 US$
Anmeldt d. 1. marts 2020 fra mobile enheder

Alt ok. Fin hjælp ved indcheckning, godt værelse med udsigt til sø, god morgenmad til prisen. Lækkert værelse, pænt og rent overalt. Generelt meget hjælpsomt personale, og venlig betjening hele vejen igennem.

Dato for ophold: marts 2020
1  Tak, 134s_renn
Marta B, Receptionschef hos Zleep Hotel Ballerup, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. marts 2020

Kære Gæst. Mange tak for din anmeldelse. Det glæder os, at du har nydt dit ophold! Vi håber at kunne byde dig velkommen igen en anden gang. Hav en god dag.

Anmeldt d. 13. oktober 2019

Kender Zleep konceptet fra Zleep Aarhus, hvor opholdet var rigtig godt.

I Ballerup var en skuffende oplevelse.
Meget smalle, små og dårlig indrettede værelser.
Badeforhæng i badeværelse 10 cm afstand fra gulvet, hvilket gør, at man på ingen måde kan undgå at oversvømme hele gulvet i vand.
Badeværelse var ikke helt rent, da vi ankom.

Dato for ophold: oktober 2019
3  Tak, 226giulianah
Marta B, Chef  hos Zleep Hotel Ballerup, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. oktober 2019

Kære Giuliana, Mange tak for din anmeldelse. Jeg beklager den sene tilbagemelding! Vi er kede af at badeværelse var ikke "helt rent", dette er bestemt ikke noget vi ønsker at være kendt for og vi vil derfor følge op på jeres oplevelse med personalet. Hav en dejlig dag.

Anmeldt d. 21. juli 2019 fra mobile enheder

Fint værelse, god rengøring, venligt personale. Kommer der absolut igen. Nemt at tjekke ind, når receptionen ikke er bemandet, hvis man vel at mærke kommer meget sent. God pris i forhold til beliggenhed.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Marianne B
Marta B, Receptionschef hos Zleep Hotel Ballerup, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. september 2019

Kære Marianne. Mange tak for din anmeldelse. Det glæder os, at du har synes om vores rengøring, værelse og vores personale. Vi håber at kunne byde jer velkommen en anden gang. Hav en god dag.

Anmeldt d. 18. juli 2019

Hotellet er fint til pengene, værelset er lidt trængt, men vi behøvede ikke mere. Da vi ankom ville de ikke hjælpe med check ind, men sagde bare ‘brug computeren’, da computeren forlangte flere penge for bookingen end vi havde betalt hjemmefra, kunne han da nødigt lige hjælpe os. Værelset vi skulle have var ikke klar til os, så vi skulle stå og vente på de fandt en løsning og vi endte med at få et andet værelse efter at have ventet. Allerede der virkede det til der ikke rigtig var styr på det. Igennem hele vores ophold, var der ikke en ansat der sagde godmorgen eller hej til os, der var ingen kontakt eller service overhovedet. Ved check ud kiggede den ansatte overhovedet ikke op fra computeren og der blev ikke sagt et ord til os eller tak for denne gang.

Til familier med børn vil vi ikke anbefale dette hotel.

2 gange gjorde de ikke værelset rent, så sidste dag endte vi med slet ikke at have plads i skraldespanden eller nogen håndklæder tilbage, så vi droppede badet..

Dato for ophold: juli 2019
1  Tak, Line N

Kære Line. Mange tak for din anmeldelse. Jeg beklager den sene tilbagemelding. ! VI er kede af at vores personalet har virket uinteresseret, dette er bestemt ikke noget vi ønsker at være kendt for og vi vil derfor følge op på jeres oplevelse med personalet. Hav en dejlig dag.

Anmeldt d. 22. juni 2019 fra mobile enheder

Havde et værelse lige over indgangen hvilket giver en hel del støj fra busser der opsamler/aflæsser passagerer, varelevering fra kl. 06 om morgenen, folk der står og ryger mm.
Da værelserne er MEGET tætte og uden klimastyring, så var det nødvendigt at åbne vinduet med tilhørende støj for “at kunne få luft”.
Betjeningen og morgenmaden er 100% i orden. Værelset er pænt og rent - men hvis du (som jeg) har behov for at sidde at arbejde med en laptop - så er bordpladsen minimal - til gengæld er de to stole upolstrede hårde træstole, så man sidder ikke ned så længe af gangen alligevel ;-)
Anbefaling: Medbring egen stolehynde, blæser og ørepropper - så skal det nok gå :-)

Dato for ophold: juni 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, harderds
Marta B, Receptionschef hos Zleep Hotel Ballerup, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juni 2019

Kære Gæst. Mange tak for din fine anmeldelse. Det glæder os, at du har fundet vores personale og morgenmaden i orden. Jeg er ked af det var støj fra parkeringspladsen. Man kan altid spørge om værelse mod søen hvis man henviser sig til receptionen. Receptionen er åbent til 22:30 og vi hjælper gerne til en anden gang. Vi håber at kunne byde dig velkommen igen. Hav en god dag. Med venlig hilsen Marta Bagniuk