Super vellykkede dag

Super sted, timerne gik bare rigtig hurtigt. To piger på 12 & 11 år gamle ikke til at slæbe hjem... læs mere

Anmeldt d. 25. september 2018
814famg
Værløse, Danmark
fra mobile enheder
Super besøg

Alt i alt var det et fantastisk sted. Helt sikkert et legeland der er værd at besøge! De havde... læs mere

Anmeldt d. 22. juli 2018
louisejoya
Glostrup, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 4. november 2019

Stedet er kæmpestort og der er masser af aktiviteter. Klatretårne, rutchebaner, trampoliner etc. med et stort område til mindre børn. Der er også betjente forlystelser. Vi holdt fødselsdag dér og det er fin værdi for pengene. Vi havde købt sølvpakken og det passede fint i mængde og børnene var meget tilfredse. Dog skal det hele gå meget hurtigt, da man kun har det private rum i 55 min.
Personalet virker generelt ikke særligt engagerede. Børnene kom på et tidspunkt ok fortalte at en af de bemandede forlystelser havde siddet fast, men ham, der passede den havde ikke reageret, da han havde travlt med at kigge på sin telefon..
Der er meget larmende (det kommer vel også af konceptet, men jeg har været i andre legeland, hvor larmen har været mindre intens)
Overordnet en oplevelse, som børnene er meget begejstrede for og som jeg kan anbefale, hvis man vil give dem en oplevelse, men dog med plads til forbedring på nogle områder.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, Christina P
Anmeldt d. 25. september 2018 fra mobile enheder

Super sted, timerne gik bare rigtig hurtigt.
To piger på 12 & 11 år gamle ikke til at slæbe hjem efter 5 timer
Super duper personale altid smilende og hjælpsomme
Kommer helt sikkert meget snart tilbage
Tak for en dejlig dag

Dato for oplevelse: september 2018
Tak, 814famg
Anmeldt d. 22. juli 2018 fra mobile enheder

Alt i alt var det et fantastisk sted.
Helt sikkert et legeland der er værd at besøge!

De havde nogle ikke dansk talende ansat for at passe 3-4 forlystelser. Hvilket kan være et problem, når ens børn selv løber ned og prøver forlystelserne imens forældrene pauser, vores børn fin i hvertfald i meget lang tur og var nærmest grønne i hovederne pga kvalme da jeg ville hente dem. Så havde de siddet og kørt op og ned en del gange.

Dog skal det siges at det søde personale i restauranten hurtig fik snakket med dem og lovede os at de nu ville stoppe mellem hver tur før de bare kørte videre.

Vi oplevede kun et enkelt sted med popcorn oppe i lege området ellers var det pænt og lækkert over alt.

Tak for et fint besøg

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, louisejoya
Anmeldt d. 5. marts 2018 fra mobile enheder

Super legeplads med aktiverer for alle aldre. Trampoliner, rutchebaner, klatretårne, karruseller, boldbure og meget mere Vi kommer tilbage med vores børnebørn

Dato for oplevelse: oktober 2017
Tak, 804meretec
Anmeldt d. 30. oktober 2017 fra mobile enheder

Dejlig stort og masser af fede kroge og hjørner. Biograf og lasergame er mega sjovt. Dog koster det ekstra og bliver hurtig en dyr fornøjelse.
Maden er UNDER al kritik. Skod med skod på. Billig skod mad taget ud af en pose ogned i enfriture.
Jeg køber gerne mad, men lav dog noget ordentlig god mad men masser af god næring i stedet for det skod.

Dato for oplevelse: september 2017
4  Tak, mz0079