Skønt legeland med mega dyrt og for lidt indblanding fra personalet.

Rigtig dejligt legeland. Dog præget af, at det er meget unge mennesker som er ansat til at holde... læs mere

Anmeldt d. 27. november 2022
Sofia1981
Jægerspris, Danmark
fra mobile enheder
Ganske fint. Men mangler rengøring

Stedet er genialt for børnefamilier. Stort og kæmpe udvalg af klatre, lege og trampolin... læs mere

Anmeldt d. 13. oktober 2021
iboh404
Ballerup, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 19. maj 2017 fra mobile enheder

Rigtig mange muligheder for leg i forskellige redskabet, biler, rutschebane, trampolin må. Irriterende at voksne ikke må have fodtøj på. Bedsteforældre har svært ved at gå i strømpesokker.

Dato for oplevelse: maj 2017
Tak, pederstrup
Anmeldt d. 4. maj 2017

Vi holdt min 8-årige søns fødselsdag for drengene i hans klasse. De 12 drenge havde en fantastisk eftermiddag.
Der var en lille smule forvirring hos personalet omkring hvad og hvor mange vi havde booket til, selv om vi havde ringet dagen i forvejen og bekræftet, men ikke noget som ikke kunne løses.
Stedet er pænt, rent og godt vedligeholdt.
Lidt for mange ting som koster ekstra penge, hvis man vil prøve dem (spillemaskiner etc.) i forhold til andre legelande. Vi havde trods alt betalt 199 kr. pr. næse for arrangementet.
Men samlet set en god oplevelse, som absolut kan anbefales. Masser af herlige timer for små og mellemstore børn.

Dato for oplevelse: april 2017
1  Tak, heined2016
Anmeldt d. 3. maj 2017

Havde en dag hvor jeg var alene hjemme med mine to piger på 7 og 11. Vi besluttede at tage til Eventyrfabrikken og ungerne havde en fest! Jeg så dem stort set ikke i de 4 timer vi var der. Jeg fandt et stille sted hvor jeg kunne sidde med min computer så jeg hyggede mig også. Prisen er ok for så stort et sted og voksne (i følge med et barn) har gratis adgang. Der var massere af muligheder for at købe kaffe, kage snacks, sodavand osv til ok priser. Selvom stedet var velbesøgt virkede det ikke overfyldt og der var god plads og på forlystelserne. Kan klart anbefales.

Dato for oplevelse: marts 2017
Tak, Allan T
Anmeldt d. 13. april 2017 fra mobile enheder

Stort og fedt sted med noget for børn i alle aldre.
Især rart der er noget for dem under 3 år.

Eneste minus er den dyre entre pris og at man som forældre også skal betale en entre.
Maden er kedelig i deres køkken og dyr.

Dato for oplevelse: april 2017
Tak, ClaudiaBenzoni
Anmeldt d. 15. februar 2017

Eventyrfabrikken Mega Center er et dejligt sted at tilbringe med familiens børn. Der er en lang række aktiviteter, der er sjove og udfordrende for børn - også sammen med de voksne i familien. Man har nu fjernet voksenbetalingen, hvilket er et plus, men der er aktiviteter, man skal betale seperat for, hvilket ikke er ok. Når man betaler 150 kr. pr. barn, er det ikke ok at betale ekstra for nogle af aktiviteterne. Få også lige skiltningen bragt i orden, der er for mange stave- og sætningsfejl - dårlige oversættelser fra svensk. Det er en ommer. Det er dejligt, at der er luft mellem aktiviteterne. Det bliver 5 ud af 5 stjerner, når disse ting er bragt i orden. Cafepriserne på stedet er ok - og hvad man kan forvente. Vi kommer igen - og tjekker samtidig, om man har lyttet.

Dato for oplevelse: februar 2017
Tak, Oejvind H L