“Brunch”
Anmeldelse af La Rustica

La Rustica
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Virkelig lækker brunch. Dejlig juice og kaffe. Her står de er lukket alle dage men det må være en fejl. Kan varmt anbefales!

1  Tak, 373stinet

Anmeldt 23. februar 2020 fra mobile enheder

Mig og min kollega bestilte 2 frokost platter som var meget lækre ... så vi var meget begejstrede. Vi bestilte kaffe og cheese cake derefter som også var et helt måltid i sig selv .. super lækkert alt sammen og mætte blev vi

Dato for besøg: februar 2020
1  Tak, pernilles595
Anmeldt 6. november 2019 fra mobile enheder

Fik en rigtig god burger med god smag af både grill, bacon og ost samt godt kartoffeltilbehør. Sæderne på bænkene kunne dog godt være lidt mere behagelige

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, AnBoCh
Anmeldt 15. oktober 2019 fra mobile enheder

Dejligt stort og veltilberet brunch buffet, kan varmt anbefales og kommer gerne igen en anden gang . Har også været forbi om aften til spisning, fik oksemørbrad med det hele , den var som smør ,men promfritterme må gerne være hjemmelavede og i den rigtige størrelse håndskåret.

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, ptni2015
Anmeldt 7. oktober 2019 fra mobile enheder

Jeg har anmeldt denne restaurant en gang tidligere, men jeg kan ganske enkelt ikke lade være.

Der er super venlig og god betjening.

Maden er utrolig lækker og veltillavet.

Priserne er absolut ok.

Igen isvand til 35,- kande med frisk lime og citron.

Forresten gode parkeringsmuligheder

Dato for besøg: oktober 2019
1  Tak, 573sonjap

Rejsende, der kiggede på La Rustica, kiggede også på

Ballerup, Ballerup Kommune
Ballerup, Ballerup Kommune

Har du været i La Rustica? Fortæl om dine oplevelser!