“Ubehagelig oplevelse”
Anmeldelse af Great Sushi

Great Sushi
Anmeldt 5. maj 2022

Great Sushi Ballerup
fredag 29.5.22 ankom min hustru og jeg kl 14.53, vi kiggede begge på vores mobil. kl 14.57 lagde vi første bestilling. (FØR FROKOST TILBUD UDLØB)
Efter vi havde betalt, så vi at vi var blevet opkrævet aften priser.... Vi sagde det til tjeneren (fortalte tidspunkt ankomst og første bestilling) hun blev meget ubehagelig og sagde vi løj, hun havde selv set på klokken.... Er ked af vi gik i vrede, og glemte vores kvittering, så vi kunne dokumenterer tiderne.
Da vi kom hjem, fik vi begge det meget dårligt, vi havde begge haft det fint før vi ankom.
KOMMERE ALDRIG IGEN

Dato for besøg: april 2022
Tak, madelsker

Anmeldt 8. november 2021

Vi havde bestilt bord, og der var så mange mennesker - både spisende og take-away. Bordene stod så tæt, at det ikke var muligt at gå imellem bordene. Flere var enige om, at det på ingen måde var hyggeligt at sidde så tæt og følge med i hinandens samtaler. Der var total kaos, og vi måtte rykke for bestillingerne flere gang - maden kom sådan lidt tilfældigt og flere borde fik forkerte bestillinger. Maden smagte virkelig godt, men oplevelsen var bare dårlig.

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, Gitte Schrøder G
Anmeldt 29. juni 2021

Har været der rigtig mange gange, men sidst var virkelig irriterende. Selve sushien var som altid god, men serveringen var virkelig kaotisk. Der blev ikke taget ud og efter ca. 25 min. venten på en bestilling vi havde foretaget, tillod vi os at spørge hvordan det gik med bestillingen......den var væk. Forfra med bestilling. Det er første gang vi oplever det - håber også det bliver den eneste gang vi oplever det for igen maden var fin som altid.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, Gitte Schrøder G
Anmeldt 16. november 2020 fra mobile enheder

Den lokale sushi i Ballerup er ganske udmærket. Det er frisklavet og med god variation. Risbasen kan dog forbedres, den kan nogle smage som det er lavet lang tid forvejen. Service god. Anbefales til alle som kan lide sushi.

Dato for besøg: november 2020
2  Tak, Henke_dk
Anmeldt 29. januar 2020

Dejlig sushi som laves efterhånden som bestillingerne kommer ind. Maden kommer hurtigt, er velsmagende og så er de hurtige til at komme med nye bestillingssedler. Det er en fast pris og det koncept er så fint. Selv på hverdage er stedet godt besøgt.

Tak, Gitte Schrøder G

Rejsende, der kiggede på Great Sushi, kiggede også på

Ballerup, Ballerup Kommune

Har du været i Great Sushi? Fortæl om dine oplevelser!