“Super lækker og frisk sushi”
Anmeldelse af Great Sushi

Great Sushi
Anmeldt 29. januar 2020

Dejlig sushi som laves efterhånden som bestillingerne kommer ind. Maden kommer hurtigt, er velsmagende og så er de hurtige til at komme med nye bestillingssedler. Det er en fast pris og det koncept er så fint. Selv på hverdage er stedet godt besøgt.

Tak, Gitte Schrøder G

Anmeldt 1. september 2019

Frisklavet og lækker sushi til prisen, meget varierende sushi. Tidsaftalen holdt, alt færdigt og parat til tiden.

Dato for besøg: september 2019
Tak, lyngbys
Anmeldt 14. april 2019

Godt koncept med afkrydsning af sushi, de er veltilberedte men måske i overkanten med mayo på mange af dem.
Stedet kunne være en smule mere hyggeligt , man sidder også rimelig presset sammen.
Høflig og hurtig betjening.

Dato for besøg: april 2019
Tak, lyngbys
Anmeldt 11. februar 2019

Jeg elsker deres sushi og deres koncept "all you can eat"! Jeg synes det er dejligt at komme ind et sted og betale et bestemt antal beløb, for så at kunne spise alt det sushi og tilbehør, som man overhovedet kan! Og deres kvalitet er top klasse! Jeg tager altid på Great Sushi, når jeg får lyst til sushi!

Dato for besøg: januar 2019
Tak, chebs1996
Anmeldt 28. januar 2019 fra mobile enheder

Virkelig super lækker sushi. Det var helt fantastisk friskt og smagfuldt. Søde unge mennesker som betjente os. Hold da op, ikke sidste gang vi har været der. Helt klart det bedste sushi, vi nogensindede har fået

Dato for besøg: januar 2019
1  Tak, Charlotte S J

Rejsende, der kiggede på Great Sushi, kiggede også på

Ballerup, Ballerup Kommune

Har du været i Great Sushi? Fortæl om dine oplevelser!