“I den dyrere ende men oplevelsen værd.”
Anmeldelse af Bistrot Chez Remy

Bistrot Chez Remy
Køkkener: Fransk
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 13. marts 2017 fra mobile enheder

Du blir træt af burgere i Disney, så en tre retters menu med salat, god bøf og den bedste tiramisudessert nogensinde, var kærkommen.- alt var lækkert.
Hele scenariet samt service var fantastisk.

Tak, Sarah D
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 25. februar 2017 fra mobile enheder

Vi havde glædet os til at besøge på denne restaurant i forbindelse med vores besøg i Disneyland.
Indretningen var hyggelig og sjov, men slet ikke nok til at opveje den kedelige mad til alt for dyre priser.
En skam at de ikke sætter standarden højere og gør det ordentligt.
Det er spild af penge at spise her.

Tak, Anne G
Anmeldt 1. februar 2017 fra mobile enheder

Sjovt indrettet restaurant men maden var ikke super god.
Vælg absolut ikke børnemenuen til de yngste - den er ikke pengene værd, men bestil hellere voksenmenuen. Man skal dog ikke komme for at spise fantastisk mad, men for at opleve dekorationerne.

1  Tak, Katrine H
Anmeldt 28. januar 2017 fra mobile enheder

Vi spiste her i forbindelse med vores bryllupsrejse i Januar.
Dagene før havde vi spist andre steder med premium menuer, hvor vi kunne bruge vores vouchers, på dem står der klart og tydeligt at 1 non alcoholic er inkluderet og sådan har det været alle steder vi besøgte, bortset fra her.
Lige pludselig skal vi betale ekstra for drikkevare.
Dette var ikke det endte problem da vi skulle betale.
Andre steder kunne man vælge en vinmenu også betale difference selv, så det gjorde vi, men her var reglerne igen anderledes. Nu skulle vi i stedet differencen på de 15€ betale 24 € pr person fordi vores voucher nu ikke var en premium menu værd til 60 € men kun 51€ værd. Det er bare ikke i orden på nogen måde.
Vi fik en snak med en overtjener om det og ente med at få vores sodavand gratis med, men ikke uden han lige skulle belære os. Vi havde spist på 5 andre restauranter på dette tidspunkt og følte os ret sikker i hvordan det fungerede, men her var reglerne pludselig anderledes.

Grunden til den dog får to i stedet for en er at maden smagte godt og stedet er hyggeligt, men tak for at ødelægge en ellers dejlig frokost. Vi ville ikke have noget i mod at betale 24 € for vin menuen, hvis det var det der var prisen, men det var det ikke og derfor følte vi at vi blev snydt.

Tak, Natalie H
Anmeldt 12. november 2016 fra mobile enheder

Dette sted er helt klart et besøg værd! Temaet er fantastisk og indretning er magisk. Detaljerne er fantastiske!
Maden var ganske udemærket. Vil klart besøge igen!

Tak, 8700Bek

Rejsende, der kiggede på Bistrot Chez Remy, kiggede også på

Marne-la-Valle, Seine-et-Marne

Har du været i Bistrot Chez Remy? Fortæl om dine oplevelser!