“Ok buffet”

Køkkener: Europæisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 12. november 2016 fra mobile enheder

En ok buffet restaurant. Var ikke vildt imponeret. Men der er noget for enhver smag - så mæt skal man nok blive!

Dessert buffeten er rigtig lækker.

Tak, 8700Bek

Anmeldt 30. juli 2015

Udmærket grillbuffet med et stort udvalg af kød og lidt mindre godt udvalg af tilbehør. Dessert-bordet var meget velforsynet - tak for det :) For dyrt for børn at spise, med 17-18 Euro for børn på 4 og 6 år.

Tak, Anne N
Anmeldt 20. juli 2014 fra mobile enheder

Vi har været flere gange i Disney Paris, og dette er vores favorit buffet restaurant.
Hyggelig, altid godt udvalg, og fornuftig pris.
Tip; husk at bestil bord, der er ofte fyldt hvis man ikke bestiller på forhånd.

1  Tak, Lotte V
Anmeldt 31. marts 2013

Dette sted er endnu et buffet sted hvis du har købt "spisepakken" sammen med dit hotelophold. Generelt kan det siges at buffet er meget den samme oplevelse uanset hvor du vælger at spise. Bare du undgår Earl of Sandwich og Billy Bob på din tur, så slipper du for de værste skuffelser!

Tak, Jesper B
Anmeldt 29. juni 2012

Masser af variation og udemærket kvalitet. Min søn åd som en hest.

Tak, torajeberg

Rejsende, der kiggede på Hunters Grill, kiggede også på

Marne-la-Valle, Seine-et-Marne

Har du været i Hunters Grill? Fortæl om dine oplevelser!