“Super!”

Rainforest Café
Velegnet til: Familier med børn, Store grupper
Spisemuligheder: Aftensmad, Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 15. april 2017 fra mobile enheder

Virkelig en sjov oplevelse!!! Maden er ganske fin, standard cafemad, der dog smagte over middel. Flink personale, men den store oplevelse var dog udsmykningen og omgivelserne. Det var virkelig godt lavet :) helt klart et besøg værd!

Tak, Martin M

Anmeldt 18. marts 2017

Fedt koncept, vi spiste der 2 aftener i træk :-)
Husk at tilkøbe det blinkende glas til den udemærkede børnemenu, ungerne synes det er så fedt.
Fajitas og karryretten er god til de voksne.

Tak, cfdc582
Anmeldt 4. juli 2015 fra mobile enheder

Pizza fra dr. Oetker, wauv m. Servering. 4 gange prisen for et måltid på McDonald's. Betjeningen var fin, men maden er af så ringe kvalitet, at prisen umuligt kan berettige det. Kommer der ikke igen.

Tak, Jesper H
Anmeldt 29. marts 2015 fra mobile enheder

Konceptet er rigtig godt til børn, samtidig er det også muligt at få rigtig gode drinks til de voksne Maden er glimrende cafemad og servicen ok.

Tak, Maria F
Anmeldt 10. februar 2015

Et sjovt koncept med en jungle restaurant med elefanter, der bevæger sig. Børnene var meget fascinerede af restauranten, og vi spiste der flere gange. Deres burgere er over gennemsnit og salater og pasta er god, rigelige portioner. Prisniveauet stemmer med Disneyland i øvrigt - det er højt, men acceptabelt ift. kvaliteten.

• Stemning
Tak, 64MichaelCHurupThy

Rejsende, der kiggede på Rainforest Café, kiggede også på

Marne-la-Valle, Seine-et-Marne
Marne-la-Valle, Seine-et-Marne

Har du været i Rainforest Café? Fortæl om dine oplevelser!