“Velsmagende kaffebord i skønne omgivelser”
Anmeldelse af Fru Petersens Cafe

Fru Petersens Cafe
Køkkener: Dansk
Anmeldt 8. september 2022 fra mobile enheder

Virkelig hyggeligt sted med god atmosfære og skøn indretning som hos min farmor
Kagebordet var yderst velsmagende og meget stort udvalg

Dato for besøg: september 2022
Tak, Vinni M

Anmeldt 2. august 2022 fra mobile enheder

Havde læst meget om Fru Petersens Café.
Det var bestemt en hyggelig oplevelse, men kaffebordet og prisen på dette er alt for dyrt i forhold til udvalget.

Dato for besøg: august 2022
1  Tak, Ajako
Anmeldt 23. juli 2022

Stedet emmer af charme og der er en kulisse til noget magisk. Men det var pistvæk da der var plastik tallerkner, kaffebordet var på igen måde overdådigt. Der var beskidt og snusket på omkring bordet. The var lunken selvom man gjorde opmærksom på det skete der intet.
En turistfælde. Sørgeligt

Dato for besøg: juli 2022
1  Tak, Rikkethorhauge
Anmeldt 12. juli 2022 fra mobile enheder

Kagebuffet og kaffe af rigtig tarvelig kvalitet. Buffeten var småsnusket. Servicen er af den billigste slags, herunder plastisk tallerkner - der ovenikøbet var våde. Stedet er småsnusket og luften indenfor direkte dårlig. Der er virkeligt dyrt og et barn over 12 ender med at betale 95 kr for at stykke lav kvalitetslagkage (lagt sammen med syltetøj !! ) da barnet ikke drikker kaffe (hvilket vi andre heller ikke rigtig gjorde, da den var tæt på udrikkelig).. Haven er fin - men dette sted er en turistfælde.

Dato for besøg: juli 2022
2  Tak, vibekep88
Anmeldt 20. juni 2022 fra mobile enheder

Roligt, stille, overdådigt, velsmagende og spændende oplevelse. Tag dig tid til gå turen rundt inde i stuerne og få oplevelserne med.

Dato for besøg: juni 2022
Tak, 709benth

Rejsende, der kiggede på Fru Petersens Cafe, kiggede også på

Har du været i Fru Petersens Cafe? Fortæl om dine oplevelser!