“Hvepsehelvede under kedelig frokost”
Anmeldelse af Fru Petersens Cafe

Fru Petersens Cafe
Køkkener: Dansk
Anmeldt 13. august 2021

Vi var på besøg i baghaven (vi havde hund med), og bestilte frokostbord. Generelt var betjeningen ikke super god, vi skulle hive fat i dem hver gang.
Frokostbordet manglede salat som beskrevet på menukortet. Det resterende var lettere kedeligt, samt kedelig anretning.
Dertil nåede vi under vores korte besøg at slå 10+ hvepse ihjel og spildt en halv øl på dette. Maden kunne næppe nydes i hvert fald.
Da vi efter kort tid ville betale grundet det hvepsehelvede, var der ikke meget at komme efter - ikke engang beskeden om at det ville de forsøge at gøre noget ved.

Tak, michellehA8706WE

Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Man har IKKE været på Bornholm, hvis man ikke har besøgt Fru Petersens Cafe i Øster Marie.
Et virkelig hyggeligt sted, lidt ude på landet.
Vi bestilte kaffe/kagebord, og aldrig har jeg smagt så mange lækre og forskellige kager. Der var ALT hvad man overhovedet kunne tænke sig .⁸

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 747lenen
Anmeldt 5. august 2021 fra mobile enheder

På anbefaling, skulle fru Petersens kagebord prøves. Vi blev modtaget af er meget venligt og smilende personale og vi bestilte 2 x kagebord med drikke til a kr 160,-/person. Vi fandt en plads på terrassen i haven…og så gik vi ellers ombord i alverdens kager. Desværre må vi mok indrømme at smagen ikke imponeres på samme måde som udvalget.
Til gengæld er lokalerne som at træde ind i en tidslomme for 100 år siden. Vældigt hyggeligt.
Nu har vi prøvet det og vi kommer nok ikke igen.

Tak, Duedam
Anmeldt 5. august 2021 fra mobile enheder

Virkelig kedelig frokost. Ingen smag i noget af maden. Mest af alt virkede det som om at råvarerne er indkøbt i Netto.
Betjeningen var af en ung uerfarne og meget usikker “tjener” og det hele til overpriser

Tak, mortens310
Anmeldt 24. juli 2021 fra mobile enheder

Overraskende god oplevelse hvor man blev taget med retur til gamle dage i den skønne bygning og indretning. Lækre kager der smagte som mormor ville bage dem. Kan virkelig anbefale denne oplevelse. Husk at booke bord inden besøget.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, AnneBR39

Rejsende, der kiggede på Fru Petersens Cafe, kiggede også på

Har du været i Fru Petersens Cafe? Fortæl om dine oplevelser!