deligt

Dejligt uforstyrret ø i Limfjorden med pragtfuld gammel skoven meget hyggelig og positiv stemning... læs mere

Anmeldt d. 8. august 2018
sivalingam2017
Herning, Danmark
Skønt sted

Smuk natur, et sted hvor tiden går i stå, tid til eftertanke. Dejlig gårute, med flotte... læs mere

Anmeldt d. 20. juni 2018
Lotta R
Ranum, Danmark

Anmeldt d. 23. juli 2016 fra mobile enheder

Spadseretur rundt på velholdte stier. På en fantastisk sommerdag. Meget smuk og anderledes oplevelse.
Kan anbefales.

Dato for oplevelse: juli 2016
2  Tak, Jesper T
Anmeldt d. 20. maj 2016

Vi sejlede til øen i kajakker. Købmanden - der også tager sig af campingpladsen. Kørte vores kajakker op til campingpladsen med hjælp fra en traktor.
Bade- og toiletfaciliteterne er fine.
Købmanden har et meget begrænset udvalg - så man skal selv have sine mad- og drikkevarer med :-)

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, 438annea
Anmeldt d. 13. februar 2016

absolut et besøg værd, her oser øen af historie og der er god mad på kroen, i sommerperioden er der jazfestival og det er bar ehyggeligt.

Dato for oplevelse: august 2015
Tak, ITJylland
Anmeldt d. 10. august 2015

Dejligt sted med flot udsigt på gåture. En rigtig hyggelig lille ø. Men tag for guds skyld madpakke med - maden på den stedlige (og eneste) kro er svinedyr og elendig.

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, tinetindal
Anmeldt d. 30. juni 2015

Livø er altid fasinerende. Tag færgen fra Rønbjerg (husk at tage noget fisk med fra den gode fiskehandler), gå en tur fra havnen og ud til kysten bage byen. Nyd den vildt voksende Skov, dyrene og udsigt mod Fur. På vejen er der riglig med muligheder for picnic. Få en is hos købmanden.
Hvis man har mulighed for det, så er det en fast anløbshavn ved sejllads på Limfjorden

Dato for oplevelse: august 2014
Tak, Michael_Kruse