“På besøg på Livø”

Livø
nr. 1 af 10 aktiviteter i Ranum
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt for 15. juli 2017 fra mobile enheder

Når vejret er godt og du kan se langt, er Livø en dejlig ø at besøge. Højt til himlen og rigt fugleliv. Smukke skove med gamle egetræer og fyrretræer.
Spændende historie og hyggelig lille madsted. Tag Livøfærgen med familien. Store som små. En oplevelse værd for naturelskere.

Tak, Lea K
Filtrér

Anmeldt for 23. juli 2016 fra mobile enheder

Spadseretur rundt på velholdte stier. På en fantastisk sommerdag. Meget smuk og anderledes oplevelse.
Kan anbefales.

2  Tak, Jesper T
Anmeldt for 20. maj 2016

Vi sejlede til øen i kajakker. Købmanden - der også tager sig af campingpladsen. Kørte vores kajakker op til campingpladsen med hjælp fra en traktor.
Bade- og toiletfaciliteterne er fine.
Købmanden har et meget begrænset udvalg - så man skal selv have sine mad- og drikkevarer med :-)

Tak, Anne A
Anmeldt for 13. februar 2016

absolut et besøg værd, her oser øen af historie og der er god mad på kroen, i sommerperioden er der jazfestival og det er bar ehyggeligt.

Tak, ITJylland
Anmeldt for 10. august 2015

Dejligt sted med flot udsigt på gåture. En rigtig hyggelig lille ø. Men tag for guds skyld madpakke med - maden på den stedlige (og eneste) kro er svinedyr og elendig.

Tak, tinetindal

Rejsende, der kiggede på Livø, kiggede også på

Frøstrup, Thisted
Ranum, Vesthimmerland Municipality

Løgstør, Vesthimmerland Municipality
Ranum, Vesthimmerland Municipality

Har du været i Livø? Fortæl om dine oplevelser!