Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke underst√łtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi underst√łtter f√łlgende browsere:
Anmeldelsesh√łjdepunkter
Glenholm ving√•rd, en sk√łn oase hvor man f√•r lyst til at komme igen.

Fantastisk rundvisning med vinfatter der gavmildt deler ud af hans erfaringer og viden om alt fra... læs mere

Anmeldt d. 30. august 2020
AnneMarieH554
Fantastisk

Virkeligt en oase med et meget h√łjt service niveau. Vi k√łrte bare forbi og kiggede ind. Skal helt... l√¶s mere

Anmeldt d. 21. august 2020
CarstenBJ456
Ebeltoft, Danmark
fra mobile enheder
‚Äā‚Äā
Anmeldt d. 26. juli 2020 fra mobile enheder

Vi bes√łgte Glenholm og selv om vi hverken er vinkendere eller vinentusiaster fik vi en meget fin oplevelse. Vi smagte hver 3 vine og der er sjovt at opleve en dansk ving√•rd. Der var ingen rundvisning da vi var der, men vi fik fort√¶lling om vinene. Ud over vin producerer de andre produkter, som ice tea, sirup og mojito. En dejlig oplevelse.

Dato for oplevelse: juli 2020
1  Tak, Kosmos1963
Anmeldt d. 2. marts 2020 fra mobile enheder

Et bes√łg p√• denne danske familie ejede vingaard er et must n√•r i er i omr√•det. Deres hjerter banker for at lave vin og hele oplevelsen lader ikke noget tilbage ift at bes√łge en vingaard i champagne eller nogen anden fransk producent.
Faciliteterne i bliver modtaget i er faktisk mere l√¶kre end st√łrsteparten af lign steder i Frankrig. Hold √łje med deres arrangementer der sikrer dig en endnu bedre oplevelse hvor.du.m√•ske er s√• heldig at opleve deres sk√łnne mad - bes√łg dem f√łr eller efter et bes√łg p√• Liv√ł - og husk endelig et bes√łg p√• badehotellet i baghaven der er en lille hyggelig tidsboble med den sk√łnneste udsigt til den lille eventyrlige Liv√ł

Dato for oplevelse: juni 2019
1  Tak, livo-hollidays
Anmeldt d. 24. august 2019 fra mobile enheder

Var idag forbi Glenholm ving√•rd vi fik en guidet rundtur og spiste frokost der stedet er fantastisk, stedet er familiedrevet og de er rigtige flinke p√• g√•rden og den guidet tur var oplysende og der blev svaret p√• sp√łrgsm√•l.
Frokosten var en tapas tallerken med pate, spegep√łlse, angus filet, r√łget laks og 2 fantastiske oste. Det var alt sammen lokalproduceret. Vi fik en l√¶kker vin smags menu til (4slags vine)

Dato for oplevelse: august 2019
1  Tak, theDane1968
Anmeldt d. 2. august 2019 fra mobile enheder

Vi var ikke s√• sulten s√• vi delte en frokostplatte med lokale delikatesser og fik smagspr√łver til deling af 3 vine og 1 hedvin og en sodavand som alle var lavet af de lokale druer. Super dejlig mad og vine

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, Camilla C
Anmeldt d. 20. juli 2019 fra mobile enheder

Smukt og fint. En ægte perle. Vi vil tilbage.
Glenholm anvender så druer i snart sagt alle produkter i deres flotte sortiment .
Vine, bobler, brandy, saft, Ice tee, br√łd, sirup, sodavand ...
Kom forbi og pr√łv en smagspr√łve p√• udvalgte produkter, nyd en sk√łn frokost i det smukke drivhus...

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, Sightsee319699