“Pizza og Bowling”

Har du et billede?
Tilføj det.
Dayz Ronbjerg
Anmeldt 11. marts 2018

Udmærket til prisen, dog måtte man godt fylde salatbaren op og tørre af omkring den indimellem. Meget flink personale.

Tak, Tina P

Anmeldt 10. januar 2018

En fin oplevelse med særdeles venlig servering.
En dejlig pizzabuffet kan stærkt anbefales.
Spændende lokaler.

Tak, pworsoe
Anmeldt 17. juli 2017

Spiste pizza buffet med familien. Nok af forskellige pizzaer. Rimelig salatbar, hvor der var det nødvendigst.

Tak, Holger V
Anmeldt 14. juni 2017 fra mobile enheder

Dejligt hus hvor vi hyggede os da sommeren i juni ikke var med os.
Gode inde og ude aktiviteter og faciliteter
Vi har haft en sjov ferie.

Tak, Mettethuesen
Anmeldt 11. april 2017 fra mobile enheder

Boet her i 4 dage. Badelandet er okay. Restaurant pizza buffet.. ikke noget specielt til 129 kr pr person.. Rønbjerg er en penge maskine.. Næsten alt koster noget at prøve selvom du er gæst .. men flotte omgivelser .. Huset var fint ..

Tak, Dorte M

Rejsende, der kiggede på Dayz Ronbjerg, kiggede også på

Løgstør, Vesthimmerland Municipality

Løgstør, Vesthimmerland Municipality
Ranum, Vesthimmerland Municipality

Har du været i Dayz Ronbjerg? Fortæl om dine oplevelser!