306 US$
276 US$
Hotels.com
305 US$
Gratis afbestilling indtil d. 10.12.22
Book nu, betal under opholdet
Priceline291 US$
Travelocity305 US$
eDreams276 US$
Anmeldt d. 4. september 2022 fra mobile enheder

Tak for en skøn weekend, det kan virkelig anbefales. Lækker 3 retters menu med vinmenu. Morgenmads buffeten var fantastisk. Spa området var dejligt med mange faciliteter, hvor vi fik virkelig
slappet af- og på toppen af det fik vi saunagus og bodyscrub. Vi kommer tilbage!

Dato for ophold: september 2022
Tak, sarahcM9699PA
Amanda Hejlesen, Gæsteservice/reception hos Kurhotel Skodsborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. september 2022

Kære Sarah,
Mange tak for din anmeldelse.
Vi sætter stort pris på. at du vil bruge din tid, på at skrive om din oplevelse.

Det glæder os meget, at i har haft en skøn weekend.
Det lyder til i er kommet godt rundt, og prøvet de forskellige faciliteter.

Mange tak for din anbefaling, vi håber at få mulighed for at byde dig velkommen tilbage, i den nærmeste fremtid.

Guest Relation Manager

Anmeldt d. 21. august 2022 fra mobile enheder

Boede i en suite med havudsigt, hvilket kan anbefales. Værelset var ikke et af de nyrenoverede, hvilket var en skam da det efterhånden bærer præg af slidtage. Morgenmadsbuffeten er af høj kvalitet både hvad angår råvarer og anretning. Serviceniveauet blandt personalet er højt og professionelt.

Værelsestip: Husk at besøge dyrehaven i nærheden.
Dato for ophold: august 2022
1  Tak, What2KnowBe4

Kære What2KnowBe4,

Mange tak for din anmeldelse.
Det glæder os, at de har haft et dejligt ophold, hvor i suiten er blevet nydt og fået en god morgenmad, til at starte dagen på.
Det ærgre mig, at de synes værelset bærer præg af slidtage.
Vores tekniske afdeling, vil få besked med det samme, så vi kan gå værelset og det, der menes skal rettes.

Vi håber at få mulighed, for at byde dem velkommen tilbage i den nærmeste fremtid.

Guest Relation Manager

Anmeldt d. 19. august 2022 fra mobile enheder

Min mor og jeg har lige været en uge på skodsborg med fuld forplejning. Min mor på 72 var faldet og havde brækket hoften og håndleddet. Efter kun 3 dage på hospitalet blev hun bogstaveligt talt, smidt ud om aftenen. Vi børn blev ikke adviseret og der var ikke sørget for hverken pleje eller hjælpemidler.
Jeg undersøgte private ophold, hvor man kunne få pleje, genoptræning og komme til kræfter. Det eneste jeg kunne finde kostede 5000 pr døgn, men var ikke spor hyggeligt og mindede mere om et meget slidt plejehjem.

Fra det sekund vi ankom til skodsborg, stod personalet på pinde for os. Ordet nej findes ikke her. De tryllede et andet værelse, så min mor kunne komme ud på en balkon. De fik fikset genoptræning hos fys, selvom De var helt booket og De sørgede for, mor kunne låne krykkker.
Køkkenet lavede hver aften, speciel kost til min mor og på trods af, at jeg godt kunne have spist det samme, var der ikke 'en aften vi fik det samme at spise, heller ikke til dessert. Da min mor ikke havde kræfter, til at spise i restauranten alle aftener, sørgede personalet for, vi fik maden bragt op istedet. Smukt anrettet med hvid dug og stofservietter. Alt fra køkkenet er lavet fra bunden af de bedste råvarer og med hjertet.
En eftermiddag kom der en sød pige med et lille fad med frugt, lækre nødder og hjemmebagt petit four - en lille hilsen fra køkkenet. I dagens Danmark hvor service og omsorg efterhånden er noget man skal lede længe efter, kan vi ikke beskrive, hvor taknemmelige vi var for dette skønne ophold. Den uge kom min mor til kræfter ikke kun fysisk med også psykisk.
Tusind tak for alle jeres søde smil, vi kommmer helt sikkert igen uden krykker.

Bedste hilsener Heidi og Karin værelse 200

Dato for ophold: august 2022
Tak, L2086OGheidij

Kære Karin & Heidi,

Tusind tak for en fantastisk anmeldelse.

For os var det en sand fornøjelse at have jer boende hos os.
Det er ikke nemt, når man står lidt alene med det hele, så vi er glade for at kunne hjælpe så godt vi kunne.

Det glæder os meget at fik nydt jeres uge hos os og vi håber at få mulighed for at byde jer velkommen tilbage.
Nu er det noget tid siden, i besøgte os og vi håber at det kun er gået den rigtig vej for din mor og hun er i bedring.

Rigtig god dag og på gensyn.

Guest Relations Manager

Anmeldt d. 26. april 2022 fra mobile enheder

Værelse fin størrelse med rigtig god seng, stor altan og fremragende havudsigt. Lækker morgenmad med stort udvalg og god aftensmad med gode vine. God stemning og service og rigtig fin spa-oplevelse. Egen badebro. Kommer helt sikkert igen.

Værelsestip: Vær obs på egen badebro for hotellets gæster.
Dato for ophold: april 2022
Tak, Bjarne Krarup W
Anmeldt d. 25. april 2022

Et dejligt ophold med et fantastisk spa-område. God mad i restauranten, og morgenmaden var i top.
Eneste minus var, at der var en FÆL lugt af kloak på værelset, der gjorde man ikke havde lyst til at opholde sig der. Det blev påtalt, men intet blev foretaget. Trist oplevelse af et dyrt ophold.
Dette er årsagen til de kun 4*.

Dato for ophold: april 2022
Tak, Henrik834