280 US$
Orbitz.com
Travelocity
eDreams
Anmeldt d. 16. april 2022 fra mobile enheder

Det er et pænt hotel, trods det har alderen med sig. Værelserne var flotte og sengene komfortable. Til gengæld virkede flere af kanalerne på tv’et ikke, hvilket er en lille ting, men det skal bare virke. Vi var der skærtorsdag til langfredag, hvor personalet åbenbart ikke havde tænkt over, at restauranten kørte helligdagsåbningstider. Så ved indtjekning blev vi oplyst forkerte åbningstider på morgenmaden, hvilket var ret belastende, når der for os bagefter ventede 3,5 timer i bilen. Og vi vel at mærke også havde betalt for det. Aftensmaden var dog rigtig fin, om end portionerne var til den lille side. Min måske største anke, var egentlig deres spa, som var årsagen til, at vi rejste på tværs af landet. Der var simpelthen al for mange mennesker og alt for meget larm. Det havde intet med wellness at gøre, men blev i stedet et badeland. Hovedbanegården er terapi-oase sammenlignet med Skodsborgs spa om eftermiddagen. Beliggenheden gør at skal man “se noget”, eller købe en pose bolsjer til om aftenen, så skal du starte bilen. Da vi var der stod deres chip system af, så man ikke kunne tage elevatoren væk fra spa, men måtte gå halvnøgen/nøgen, i sin badekåbe, tværs gennem lounge mv. en skuffende oplevelse, men hvor kvaliteten af maden og værelserne, alligevel hiver det samlet på 3 stjerner. Og så har jeg ud fra vores ophold, misinformationer mv. måske endda været flink. Og det gør ligeledes prisen på det hele - ALT for høj. Det kan ganske enkelt fås bedre - billigere.

Værelsestip: Undgå at besøg stedet samtidig som andre. Hvornår det så end er. Dobbelttjek restaurantens åbningstider med personalet. Og gå efter tilbud!
Dato for ophold: april 2022
Tak, LateNightsGoodVibes
Anmeldt d. 18. marts 2022 fra mobile enheder

Havde et super skønt ophold,
Dejligt dobbeltværelse,
Meget smukke omgivelser både inde og udenfor, dejlig strand med en skøn badebro,
profesionel betjening i receptionen - spaeen og ikke mindst i brasserie Carl, pragtfuld 3 retters menu, sød og smilende betjening . Lækker morgenmad, Alt i alt et besøg værd og ikke sidste gang vi kommer her . Vores bedste anbefalinger herfra

Tak, karinap232
Anmeldt d. 18. marts 2022 fra mobile enheder

Super service fra indcheckning og hele opholdet igennem. Udsøgt aften menu og morgenmads buffet. Da vi måtte vente 5 min på at få vores bord til aftensmaden blev vi inviteret i baren på gratis drinks. Og da vi bestilte kaffe i forbindelse med aftensmaden var det også u.b.
Fint værelse med havudsigt.
Eneste negative var, at der let bliver meget støj i spa området så det lyder som i en svømmehal.

Tak, suppass
Anmeldt d. 8. marts 2022

Skønt weekendophold med forkælelse i højsædet. Enkelte skønhedsfejl (lidt sløj app, lidt lang ventetid på aftensmaden) kan ikke ødelægge billedet af en fantastisk oplevelse, som vi kun kan anbefale (trods prisen).

Tak, Anders K
Anmeldt d. 6. marts 2022 fra mobile enheder

Vi har netop haft en fantastisk oplevelse på skodsborg. Alt virkede og spillede. God service. Glade medarbejdere/ tjenere/reception/rengøringspersonale. Det var en fornøjelse. Perfekte senge som føltes som et kæmpe kram. Flot og rent overalt. Fantastisk morgenmad. Mega lækkert spa område. Vi kommer gladeligt igen

Værelsestip: Book gerne værelse med havudsigt. Det er udsøgt 😍
Tak, Dorthe H