Hotels.com
Expedia.com306 US$
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt d. 8. marts 2022

Skønt weekendophold med forkælelse i højsædet. Enkelte skønhedsfejl (lidt sløj app, lidt lang ventetid på aftensmaden) kan ikke ødelægge billedet af en fantastisk oplevelse, som vi kun kan anbefale (trods prisen).

Tak, Anders K
Anmeldt d. 6. marts 2022 fra mobile enheder

Vi har netop haft en fantastisk oplevelse på skodsborg. Alt virkede og spillede. God service. Glade medarbejdere/ tjenere/reception/rengøringspersonale. Det var en fornøjelse. Perfekte senge som føltes som et kæmpe kram. Flot og rent overalt. Fantastisk morgenmad. Mega lækkert spa område. Vi kommer gladeligt igen

Værelsestip: Book gerne værelse med havudsigt. Det er udsøgt 😍
Tak, Dorthe H
Anmeldt d. 1. marts 2022

Rigtig god morgenmad og god beliggenhed. Desværre mangelfuld service fra personalets side. Vi havde bestilt (og kom derfor til at betale for det) et ophold på et værelse med havudsigt. Værelset, vi blev tildelt, havde dog ikke havudsigt udover billedet af Øresund, der hænger på endevæggen. Da vi skulle betale opholdet informerede vi receptionisten om dette, hvortil hun svarede "Det kan jeg da godt se". Hun ændrede hverken i prisen eller tilbød en undskyldning. Det synes jeg er meget utilfredsstilende.

Tak, Hejmeddig1212
Anmeldt d. 28. februar 2022

En helt igennem fantastisk firmatur
Personalet var virkelig servicemindede, søde og hjælpsomme
Maden var virkelig lækker i carls og spaen var dejlig, værelset var rent og pænt.
Kommer helt sikkert igen en anden gang

Dato for ophold: februar 2022
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, S8234WZyvonnej
Anmeldt d. 27. februar 2022 fra mobile enheder

Dejligt ophold, lækker mad, god betjening, venligt personale og god fitness og spa.
Drinks efter middagen nød vi i den hyggelige lounge.
Smukke omgivelser, som nok mere kommer til sin ret om sommeren.

Dato for ophold: februar 2022
Tak, BettinaOlander