276 US$
Priceline291 US$
Travelocity305 US$
eDreams276 US$
Anmeldt d. 1. marts 2022

Rigtig god morgenmad og god beliggenhed. Desværre mangelfuld service fra personalets side. Vi havde bestilt (og kom derfor til at betale for det) et ophold på et værelse med havudsigt. Værelset, vi blev tildelt, havde dog ikke havudsigt udover billedet af Øresund, der hænger på endevæggen. Da vi skulle betale opholdet informerede vi receptionisten om dette, hvortil hun svarede "Det kan jeg da godt se". Hun ændrede hverken i prisen eller tilbød en undskyldning. Det synes jeg er meget utilfredsstilende.

Dato for ophold: marts 2022
Tak, Hejmeddig1212
Anmeldt d. 28. februar 2022

En helt igennem fantastisk firmatur
Personalet var virkelig servicemindede, søde og hjælpsomme
Maden var virkelig lækker i carls og spaen var dejlig, værelset var rent og pænt.
Kommer helt sikkert igen en anden gang

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, S8234WZyvonnej
Anmeldt d. 27. februar 2022 fra mobile enheder

Dejligt ophold, lækker mad, god betjening, venligt personale og god fitness og spa.
Drinks efter middagen nød vi i den hyggelige lounge.
Smukke omgivelser, som nok mere kommer til sin ret om sommeren.

Tak, BettinaOlander
Anmeldt d. 20. februar 2022 fra mobile enheder

Vi har haft et godt ophold med lækker spa og god mad, sov rigtig godt og søde ansatte, men noget skuffende at betale mange penge for et ophold og få at vide at der ikke var alkohol fri vin, havde betalt 600kr for en vinmenu hjemmefra og kunne få en juicemenu i stedet. Fik heldigvis nogle gode mocktails, men blev også lidt overrasket over at mocktails ikke er standard i menukortet. Jeg kan ikke være den første gravide der har tjekket ind og ønsker selvforkælelse. Vi skulle vente lang tid på hovedretten grundet en fejl i køkkenet og vores tjener satte bare maden og gav ikke en forklaring/ information omkring retten så det var lidt øv.

Tak, Nellie A
Anmeldt d. 10. februar 2022

Vi har skrevet en mail, men siden vi intet svar får, så kommer den her: Desværre et rigtig skuffende spaophold. Vi var der fredag-søndag. I spaen virkede halvdelen af knapperne i spaen ikke, 2 ud af 3 dampbade virkede ikke første dag, anden dag virkede boblebadet ikke udenfor. Manglende (læs: ingen) informationer om saunagus og andre ting i spaen. Intet personale i spaen. Spaens stearinlys blev pustet ud 21.15 og vi blev mindet om at spaen lukkede 21.45 og ikke 22, som de ellers siger. Derudover blev alle døre til saunaer og dampbade åbnet kl 21.30, og der lukkede spaen så. En rigtig undervældende oplevelse, og vi vil ikke anbefale denne spa til nogen desværre. Vi havde ellers glædet os.....
Det eneste der spillede var aftensmaden på Carl Brasserie, selvom de forsøgte at give os den samme menu 2 dage i streg.

Værelsestip: Værelsernes kontakter virker ikke.
Dato for ophold: januar 2022
Tak, MikkelsenHelena