307 US$
Hotels.com346 US$
Travelocity346 US$
Algotels351 US$
Anmeldt d. 27. februar 2022 fra mobile enheder

Dejligt ophold, lækker mad, god betjening, venligt personale og god fitness og spa.
Drinks efter middagen nød vi i den hyggelige lounge.
Smukke omgivelser, som nok mere kommer til sin ret om sommeren.

Dato for ophold: februar 2022
Tak, BettinaOlander
Anmeldt d. 20. februar 2022 fra mobile enheder

Vi har haft et godt ophold med lækker spa og god mad, sov rigtig godt og søde ansatte, men noget skuffende at betale mange penge for et ophold og få at vide at der ikke var alkohol fri vin, havde betalt 600kr for en vinmenu hjemmefra og kunne få en juicemenu i stedet. Fik heldigvis nogle gode mocktails, men blev også lidt overrasket over at mocktails ikke er standard i menukortet. Jeg kan ikke være den første gravide der har tjekket ind og ønsker selvforkælelse. Vi skulle vente lang tid på hovedretten grundet en fejl i køkkenet og vores tjener satte bare maden og gav ikke en forklaring/ information omkring retten så det var lidt øv.

Dato for ophold: februar 2022
Tak, Nellie A
Anmeldt d. 10. februar 2022

Vi har skrevet en mail, men siden vi intet svar får, så kommer den her: Desværre et rigtig skuffende spaophold. Vi var der fredag-søndag. I spaen virkede halvdelen af knapperne i spaen ikke, 2 ud af 3 dampbade virkede ikke første dag, anden dag virkede boblebadet ikke udenfor. Manglende (læs: ingen) informationer om saunagus og andre ting i spaen. Intet personale i spaen. Spaens stearinlys blev pustet ud 21.15 og vi blev mindet om at spaen lukkede 21.45 og ikke 22, som de ellers siger. Derudover blev alle døre til saunaer og dampbade åbnet kl 21.30, og der lukkede spaen så. En rigtig undervældende oplevelse, og vi vil ikke anbefale denne spa til nogen desværre. Vi havde ellers glædet os.....
Det eneste der spillede var aftensmaden på Carl Brasserie, selvom de forsøgte at give os den samme menu 2 dage i streg.

Værelsestip: Værelsernes kontakter virker ikke.
Dato for ophold: januar 2022
Tak, MikkelsenHelena
Anmeldt d. 5. januar 2022 fra mobile enheder

Ved ankomst er der ikke megen information, man er lidt overladt til selv at finde de informationer man burde få ved indtjek på et hotel.

Spa’en er flot og der er kræset for det enkle men flotte.
Der mangler ikke noget på de saunaer eller bassiner der er til rådighed.
Der er desværre meget lydt i spa’en, der skal ikke være megen lyd fra gæsterne før det kan virke overvældene, så man mangler lidt det afslappende element der normalt forbindes med en spa, de døre der kun er for personale eller ud til udendørs spa’en burde måske have dæmpere så de ikke lukker så voldsomt, de giver et voldsomt dunk hver gang de lukker.

Restauranten er flot man sidder godt, der er god plads, maden er fantastisk, service er mindst ligeså fantastisk,
min Kone var blevet dårlig da vi skulle have vores mad, så hun var desværre nødt til at gå fra bordet uden at have fået hverken vådt eller tørt, det klare vi da med at desert bliver bragt til værelset samt en kurv med brød og drikkevarer.

Det skal lige påpeges, at der var tilbud om at alle retter kunne bringes til værelset, men hun ville ikke kunne spise det alligevel.
Så mange tak for det.

På trods af det indledende skrevet i denne anmeldelse vil jeg helt klart anbefale alle dele af Skodsborg Kurhotel.

Dato for ophold: januar 2022
Tak, pckttck
Anmeldt d. 21. oktober 2021 fra mobile enheder

Fra bestilling til indtjekning var der en del knas, men da vi først ankom og havde checket ind var alt i den skønneste orden.
Dejlig afternoon Tea
Dejlig massage
Dejlig SPA, men introduktion kunne ønskes.
og ikke mindst dejlig mad.
Alt i alt 2 dejlige dage med velvære.

Dato for ophold: oktober 2021
1  Tak, Steen Rosborg M