Priceline
Orbitz.com
Hotels.com346 US$
ZenHotels.com348 US$
Anmeldt d. 10. februar 2022

Vi har skrevet en mail, men siden vi intet svar får, så kommer den her: Desværre et rigtig skuffende spaophold. Vi var der fredag-søndag. I spaen virkede halvdelen af knapperne i spaen ikke, 2 ud af 3 dampbade virkede ikke første dag, anden dag virkede boblebadet ikke udenfor. Manglende (læs: ingen) informationer om saunagus og andre ting i spaen. Intet personale i spaen. Spaens stearinlys blev pustet ud 21.15 og vi blev mindet om at spaen lukkede 21.45 og ikke 22, som de ellers siger. Derudover blev alle døre til saunaer og dampbade åbnet kl 21.30, og der lukkede spaen så. En rigtig undervældende oplevelse, og vi vil ikke anbefale denne spa til nogen desværre. Vi havde ellers glædet os.....
Det eneste der spillede var aftensmaden på Carl Brasserie, selvom de forsøgte at give os den samme menu 2 dage i streg.

Værelsestip: Værelsernes kontakter virker ikke.
Dato for ophold: januar 2022
Tak, MikkelsenHelena
Anmeldt d. 5. januar 2022 fra mobile enheder

Ved ankomst er der ikke megen information, man er lidt overladt til selv at finde de informationer man burde få ved indtjek på et hotel.

Spa’en er flot og der er kræset for det enkle men flotte.
Der mangler ikke noget på de saunaer eller bassiner der er til rådighed.
Der er desværre meget lydt i spa’en, der skal ikke være megen lyd fra gæsterne før det kan virke overvældene, så man mangler lidt det afslappende element der normalt forbindes med en spa, de døre der kun er for personale eller ud til udendørs spa’en burde måske have dæmpere så de ikke lukker så voldsomt, de giver et voldsomt dunk hver gang de lukker.

Restauranten er flot man sidder godt, der er god plads, maden er fantastisk, service er mindst ligeså fantastisk,
min Kone var blevet dårlig da vi skulle have vores mad, så hun var desværre nødt til at gå fra bordet uden at have fået hverken vådt eller tørt, det klare vi da med at desert bliver bragt til værelset samt en kurv med brød og drikkevarer.

Det skal lige påpeges, at der var tilbud om at alle retter kunne bringes til værelset, men hun ville ikke kunne spise det alligevel.
Så mange tak for det.

På trods af det indledende skrevet i denne anmeldelse vil jeg helt klart anbefale alle dele af Skodsborg Kurhotel.

Dato for ophold: januar 2022
Tak, pckttck
Anmeldt d. 21. oktober 2021 fra mobile enheder

Fra bestilling til indtjekning var der en del knas, men da vi først ankom og havde checket ind var alt i den skønneste orden.
Dejlig afternoon Tea
Dejlig massage
Dejlig SPA, men introduktion kunne ønskes.
og ikke mindst dejlig mad.
Alt i alt 2 dejlige dage med velvære.

Dato for ophold: oktober 2021
1  Tak, Steen Rosborg M
Anmeldt d. 17. oktober 2021 fra mobile enheder

Lækkert værelserne alt der er brug for, utrolig flot morgenmad med alt man kan ønske sig, stort flot spa område samt en utrolig venlig atmosfære overalt på hotellet
Over alt mærkes den specielle Skodsborg ånd med fuld fokus på gæsterne! what’s not to like

Dato for ophold: oktober 2021
1  Tak, Jørgen C
Anmeldt d. 13. september 2021 fra mobile enheder

Vi havde en overnatning med 3 retters menu i Brasserie Carl. Vores forventninger blev mere end indfriet. Både selve hotellet og spa oplevelsen var virkelig klasse. I Brasserie Carl blev vi taget godt imod af restaurantchef Bach og hans dygtige team / det klappede bare det hele - udsøgte vine og dejlig menu. Vi følte os virkelig godt tilpas - og helt bestemt ikke sidste gang vi besøger Brasserie Carl og Skodsborg Kurbad. Vores varmeste anbefalinger. Charlotte og Hansen ☀️

Dato for ophold: september 2021
1  Tak, Nicofrede1