330 US$
Priceline330 US$
Travelocity348 US$
ZenHotels.com354 US$
Anmeldt d. 21. oktober 2021 fra mobile enheder

Fra bestilling til indtjekning var der en del knas, men da vi først ankom og havde checket ind var alt i den skønneste orden.
Dejlig afternoon Tea
Dejlig massage
Dejlig SPA, men introduktion kunne ønskes.
og ikke mindst dejlig mad.
Alt i alt 2 dejlige dage med velvære.

Dato for ophold: oktober 2021
1  Tak, Steen Rosborg M
Anmeldt d. 17. oktober 2021 fra mobile enheder

Lækkert værelserne alt der er brug for, utrolig flot morgenmad med alt man kan ønske sig, stort flot spa område samt en utrolig venlig atmosfære overalt på hotellet
Over alt mærkes den specielle Skodsborg ånd med fuld fokus på gæsterne! what’s not to like

Dato for ophold: oktober 2021
1  Tak, Jørgen C
Anmeldt d. 13. september 2021 fra mobile enheder

Vi havde en overnatning med 3 retters menu i Brasserie Carl. Vores forventninger blev mere end indfriet. Både selve hotellet og spa oplevelsen var virkelig klasse. I Brasserie Carl blev vi taget godt imod af restaurantchef Bach og hans dygtige team / det klappede bare det hele - udsøgte vine og dejlig menu. Vi følte os virkelig godt tilpas - og helt bestemt ikke sidste gang vi besøger Brasserie Carl og Skodsborg Kurbad. Vores varmeste anbefalinger. Charlotte og Hansen ☀️

Dato for ophold: september 2021
1  Tak, Nicofrede1
Anmeldt d. 7. august 2021 fra mobile enheder

Et fantastisk sted, fantastisk personale, fantastiske omgivelser. Vi skal helt sikkert på ophold igen på Skodsborg Kurhotel. Alt er lækkert. Morgenmaden var lækker og et stort udvalg. Tak for en skøn ferie :)

Dato for ophold: august 2021
1  Tak, 686annemettea
Anmeldt d. 4. august 2021

Vi købte et deal til en overnatning med spa og middag. Man fik hvad man betalte for- og så heller ikke mere. Synes spa området var for ensformigt og småt ift. stedet kalder sig kurhotel. En lille gift-basket med kur ting og andre småting kunne have rækket langt ift “wellness” oplevelsen. Derudover var tre retters middagen utilstrækkelig og man følte sig sulten efter. Desserten var på ingen måde okay-den “flamberede” annanas sejlede i alkohol og tallerkenen var drysset med flormelis-klumper? På ingen måde en gastronomisk oplevelse. Men som sagt, fik man hvad man betalte for.. derudover tilkøbte vi to cocktails til 150 stykket (!!). Til prisen var de var pinligt små- og ovenikøbet smagte de virkelig dårligt- fx. var den ene drink rent alkohol, mens den anden nærmest intet havde. Det ligger dog i et skønt område med en lækker strand, men da oplevelsen var så skuffende ift ekstra kundeservice, så ville jeg ikke tage herhen igen.

Dato for ophold: august 2021
1  Tak, Rejseanmelderen