309 $
Orbitz.com
Expedia.com309 $
Trip.com323 $
Anmeldt d. 4. august 2021

Vi købte et deal til en overnatning med spa og middag. Man fik hvad man betalte for- og så heller ikke mere. Synes spa området var for ensformigt og småt ift. stedet kalder sig kurhotel. En lille gift-basket med kur ting og andre småting kunne have rækket langt ift “wellness” oplevelsen. Derudover var tre retters middagen utilstrækkelig og man følte sig sulten efter. Desserten var på ingen måde okay-den “flamberede” annanas sejlede i alkohol og tallerkenen var drysset med flormelis-klumper? På ingen måde en gastronomisk oplevelse. Men som sagt, fik man hvad man betalte for.. derudover tilkøbte vi to cocktails til 150 stykket (!!). Til prisen var de var pinligt små- og ovenikøbet smagte de virkelig dårligt- fx. var den ene drink rent alkohol, mens den anden nærmest intet havde. Det ligger dog i et skønt område med en lækker strand, men da oplevelsen var så skuffende ift ekstra kundeservice, så ville jeg ikke tage herhen igen.

Dato for ophold: august 2021
Tak, Rejseanmelderen
Anmeldt d. 16. juli 2021 fra mobile enheder

Min hustru og jeg havde en dejlig statur med middag og overnatning på Kurhotel Skodsborg. Høj kvalitet og god betjening gjorde opholdet meget afslappende og dejligt. Værelset var dog ret varmt da det var 30 grader udenfor og det virkede ikke til at der var aircondition på værelset. Så det blev med åbne vinduer. Kan varmt anbefales.

Værelsestip: Spørg til aircondition på værelset hvis det er varmt.
Tak, FrederikHL
Anmeldt d. 10. juli 2021

Fantastisk oplevelse.

Hotellet ligger smukt lige ned til vandet. Værelset var fint og stort. Eneste kritikpunkter var her for bløde senge og manglende aircondition.

Alle små kritikpunkter bliver dog ligegyldige, når fitness og spa-oplevelsen er så enestående. Man kan få timer til at gå i spa-området og bare gå på opdagelse i de mange forskellige muligheder indenfor og udenfor.

Rigtig, rigtig fin morgenmad.

Skodsborg by er desværre ikke noget særligt spændende (for at sige det mildt).

Tak, frederiktang
Anmeldt d. 8. juni 2021

Kurhotel Skodsborg er et helt utroligt dejligt sted, hvor man virkelig får den der ahh følelse. Deres glade, søde og servicemindede personale er med til at gøre det til en ekstra god oplevelse. Vender helt klart snart tilbage.

Tak, janwJ7438DB
Anmeldt d. 6. juni 2021 fra mobile enheder

Det er 3. gang vi er på Skodsborg og har prøvet alt indenfor Spa i Danmark, Ystad, Glücksburg mv.
Skodsborg er en fantastisk dejligt sted i idylliske omgivelser.
Dejligt serviceminded personale der virker til at have det godt og glade for deres arbejde.
Der er styr på alt og et sikkert valg for et godt spa ophold.
Selv under Coronaen har de igen leveret det maximale ud fra de rammer de har.
Særligt tak tik Anne Høivang for at være yderst fleksibel i forbindelse med Corona udsættelse af vores ophold hele 2 gange.
Tak :-)

Dato for ophold: maj 2021