Anmeldt d. 29. juni 2020 fra mobile enheder

Kan varmt anbefales. Et virkeligt skønt sted med et utroligt venligt personale. Spa med masser af spændende sauna muligheder. Morgendukkert i Øresund findes ikke bedre. Små kritik punkter til værelser som blev behandlet yderst professionelt. Vi vil helt sikkert komme tilbage, alt levede op til vores forventninger.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, lhnielsen99
Anmeldt d. 5. marts 2020

Vi havde booket et Luxury Treat ophold, der inkluderede afternoon tea med et glas champagne, massage, 3-retters menu og overnatning. Vi ankom kl. 14 og fik afternoon tea bestående af nogle lækre stykker laks på noget underligt palæo-brød og nogle kager.
Dertil et stort glas bobler, som jeg tvivler meget fra var fra Champagne. De smagte som en kedelig cremant eller cava. Stemningen blev noget ødelagt af, at der var afspærring udenfor vinduet og håndværke, der borede i bygningen.

Herefter gik vi til vores værelse, hvor vi skiftede tøj og gik til spa-området, der altså så lidt mere brugt ud i virkeligheden (med en stemning af gammel svømmehal), end det så ud i det afsnit af DR serien Bedrag, hvor det indgik.

10 min. efter vi var ankommet til pool-området fik min mand det rigtig skidt og blev syg, så vi skiftede tøj og kl. 15.30 sagde vi i receptionen, at vi blev nødt til at tage hjem, da min mand var blevet syg, og at vi derfor ikke kunne komme til vores massage eller i restauranten om aftenen. Jeg fik at vide, at vi måske kunne få et ophold på et andet tidspunkt i stedet for, og at vi ville blive kontaktet.

Personalet i receptionen havde ikke kontaktet vores massage-medarbejderen, for vi blev ringet op med, hvorfor vi ikke kom.

Jeg blev ikke kontaktet af dem, og både 8 dage og 18 dage efter opholdet ringede jeg til dem, hvor de lovede, at de ville ringe tilbage.

Da jeg skrev en mail fik jeg at vide, at da det var en pakke, vi havde købt, var der ikke mulighed for at få nogen form for kompensation for det aflyste ophold.

Samlet set var stedet ikke så lækkert, som jeg havde håbet, og servicen var ikke ret god. Men laksen var lækker, og derfor 2 stjerner og ikke 1

Dato for ophold: februar 2020
Tak, LPCopenhagen
Anmeldt d. 1. marts 2020 fra mobile enheder

Nydt et dejligt ophold med god mad lækkert værelse og fantastiske faciliteter. God betjening og alt levede op til forventningerne. Personalet var meget hjælpsomme. Særligt kan anbefales at få en behandling med den bedste massage i dejlige omgivelser

Dato for ophold: marts 2020
Tak, birgitb473
Anmeldt d. 19. februar 2020 fra mobile enheder

Deres møde/konferencecenter fungere 100% det er en super oplevelse lige fra booking til afslutning. Dygtigt og hjælpsomt personale, rammerne er også helt i top.
Det samme gælder hotel og spa, fantastisk nærværende personale, en rigtig god oplevelse. Værelserne er rene og pæne. Maden i restauranten er lækker og velsmagende også her er personalet helt i top.
Stedet ligger klart i den dyre ende og derfor kan man også forvente det ypperligste.
Selvom jeg giver 5 er det reelt kun 4,8 for når det er så fint lækkert og dyrt er det ærgerligt når der er nogle UPSere som at der ikke er mere badesæbe i dispenseren på badeværelset og det største øv er når man har ansat Gø og Gokke til at stå for sauna events. De var så klodsede og intet steds nærværende at det nærmest var uhyggeligt. De var så fokuseret på deres event at de gjorde livet surt for alle andre end dem som skulle deltage i deres event.

Men alt i alt et super godt sted.

Dato for ophold: februar 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, soerenvaernstroem
Anmeldt d. 12. februar 2020

Trafikeret vej foran hotellet. Har ikke meget med et eksklusivt strandhotel at gøre. Hvem gider lytte til biler, når man betaler så meget for et værelse? Små værelser i øvrigt. Aldrig mere kommer jeg tilbage hertil.

Dato for ophold: december 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger