Hotels.com
Expedia.com434 $
CheapTickets434 $
Trip.com515 $
Anmeldt d. 20. juni 2016

En enkelt overnatning på dette historiske sted. En overordentligt imødekommende modtagelse, dejligt værelse, og absolut charmerende omgivelser.
Eneste minus var som anført trafik og togstøj.
Tæt på dyrehaven og Bakken, og 20 minutter fra Kbh centrum

Dato for ophold: juni 2016
2  Tak, Kim G
Walther G, Public Relations Manager hos Kurhotel Skodsborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. juli 2016

Kære Kim,

Tak, fordi du tager dig tid til at anmelde dit besøg på Kurhotel Skodsborg.
Det glæder os at høre, at du var glad for modtagelsen, værelset og de charmerende omgivelser.
Det ville glæde os at få lov til at byde dig velkommen tilbage til Kurhotel Skodsborg.

Anmeldt d. 30. maj 2016

Dejligt sted, fantastisk spa-område. Dejlig mad.(fik dog laks med rygeostcreme som forret fredag og lørdag aften . og til frokost lørdag.)
Absolut god morgenmad.
Meget behagelige senge og dejlige puder at vælge imellem.
Så alt i alt et fint ophold . Havde været helt i top hvis værelset havde været ok.
Havde forud- booket (flere måneder siden) et weekend ophold med "det hele" og valgt superior enkeltværelse.
Synes ikke helt værelset er særligt superior, mod pakeringspladsen og togskinner.
Henvender mig i receptionen og får at vide, at det er der ikke noget at gøre ved alt er optaget. De påpeger jeg jo har fået et dobbeltværelse, hvilket jeg jo ikke kan bruge til noget.(mit værelse havde nr. 207) .
Da jeg afregner, spørger jeg hvordan dette kan undgås i fremtiden. Kan man ønske hvilket værelsesnr. man vil have, "Nej, det kan man ikke, værelserne tildeles på dagen" "Det skete er en fejl.".
Så, min konklusion må blive:"hvis man vil være 100% sikker på at få det man har bestilt er det altså ikke Kurhotel Skodsborg man skal tage til. "
Mega ærgerligt!! Jeg kunne sagtens komme igen, hvis det ikke lige var for det med værelset.

Værelsestip: Man kan altså ikke vælge.
Dato for ophold: maj 2016
  • Rejsetype: Rejste med venner
2  Tak, bireneDenmark

Kære Birene,

Tak, fordi du tager dig tid til at anmelde dit besøg på Kurhotel Skodsborg.
Det glæder os at høre, at du var glad for spaen, maden og dit ophold generelt.
Vi forsøger altid at opfylde gæsternes ønsker med hensyn til værelser, men i visse tilfælde, typisk når andre gæster har booket længerevarende ophold, kan det ikke lade sig gøre. Vi beder om forståelse for dette.

Anmeldt d. 27. maj 2016 fra mobile enheder

Fantastisk betjening, mad, vin, omgivelser m.v.
Kun "lidt utilfreds" med et forslag om et glas champagne inden middagen af tjeneren, og den VAR god, men kr, 125,- pr glas, det skulle måske oplyses på forhånd, tak.

The Lobby er et skønt sted, med en behagelig afslappet atmosfære

Mvh 2 "naboer"

Dato for ophold: november 2015
Tak, A8570RAkarenk

Kære Karen,

Tak, fordi du tager dig tid til at anmelde dit besøg på Kurhotel Skodsborg.
Det glæder os at høre, at I var glade for betjeningen, vine og atmosfæren i The Lobby. Vi sørger for at instruere personalet i The Lobby om at oplyse gæsterne om priserne på de pre-dinner drinks, de foreslår gæsterne.
Det ville glæde os at få lov til at byde jer velkommen tilbage til Kurhotel Skodsborg og The Lobby.

Anmeldt d. 17. maj 2016

Pæne regulære og moderne værelser i de smukkeste omgivelser.
Morgenmaden er et kapitel for sig - helt fantastisk! Stort udvalg i friskpressede juicer, hjemmelavede brød og alt i tilbehør.
Vi benyttede ikke spa afdelingen men havde kun en almindelig overnatning.

Dato for ophold: maj 2016
Tak, Lars D
Claes_Pete, PR-chef hos Kurhotel Skodsborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. maj 2016

Kære Lars,

Tak, fordi du tager dig tid til at anmelde dit besøg på Kurhotel Skodsborg.
Det glæder os at høre, at du nød dit ophold og var glad for både dit værelse og vores morgenmad.
Det ville glæde os at få lov til at byde dig velkommen tilbage på Kurhotel Skodsborg (så kan du også prøve vores smukke spa ;-)).

Anmeldt d. 14. marts 2016

Vi havde bestilt spa-brunch og havde glædet os til luksus, som jeres hjemmeside og priser frembringer!
Spa området var fint, og der var lidt forskellige muligheder. Det var tilfældigt vi kom med til saunagus, ellers havde vi ikke vidst, at det fandt sted. Området bar præg af slidtage og skallede vægge nogle steder. De forskellige knapper til vandfald mv. virkede kun sporadisk. Vi kunne ikke finde den omtalte guide på jeres hjemmeside, som i skriver vil guide os igennem de 16 oplevelser. Heller ej det omtalte friske frugt fik vi øje på.

Efter et lækkert bad, glædede vi os nu til brunch. MEN hvilken skuffelse.
Forvirret, stresset og uprofessionelt personale fra start (trods vi var de første gæster i Brasseriet). Mit navn stod ikke på "gæstelisten", hvilket ikke hjalp på stemningen.
Jeg følte undervejs, at vi var med i Bo Bechs program. Tjeneren råbte bl.a. vores ekstra bestilling (for der var ikke meget mad på tallerken) gennem lokalet til en yngre tjener.
Maden var halvkold, og man fik ikke fornemmelsen af, at det var frisklavet. Appelsinjuicen var direkte fra karton, hældt op med 50/50 isterninger og en skive appelsin.
Måske vi bare var uheldige denne søndag, men jeres navn og pris levede ikke op mine forventninger, og jeg vil desværre ikke anbefale jer til andre.

Dato for ophold: marts 2016
4  Tak, Rikke L
Walther G, PR-chef hos Kurhotel Skodsborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. april 2016

Kære Rikke,

Vi beklager, at du havde en dårlig oplevelse hos os. De ansvarlige i de respektive afdelinger har læst din anmeldelse, og de vil gøre deres bedste for at sikre, at fremtidige gæster får en bedre oplevelse.
Det ville glæde os, hvis du – trods alt – har lyst til at give os en chance til og besøger os i fremtiden.