“Skuffet fornemmelse”
Anmeldelse af Café Tropic

Café Tropic

Her ser maden lækker ud, men er egentlig meget gennemsnitlig. Bestilte en klassisk burger, hvor bøffen var kold, og den hjemmelavede dressing træder ikke helt frem.
Vi var to vennepar, og de andre bestilte lige bagefter os. Dog gik der længe inden de fik maden, og servitricen var uforskammet da vi for 2. gang måtte spørge til hvor maden blev af.

Stedet er sådan set fint, og beliggenheden er god.
Men det er vist også det. Ingen stor kulinarisk oplevelse.

Tak, Anhope

Anmeldt 17. juni 2020 fra mobile enheder

Vi fik fin mad til prisen, vinen var også i orden. Betjeningen ligeså; MEN : Det er ikke ok med bestikkrukker til fri afbenyttelse uden indpakning. Det er umuligt at undgå berøring af nabobestik ( de står med skaftet nedad ).
Menukort, salt/peber står til fri fælles benyttelse uden rengøring mellem brugerne.
Ved bordskift ej heller rengøring.
Dog Håndsprit på toiletter og ved kassen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Olforts
Anmeldt 23. juli 2019 fra mobile enheder

Jeg fik et Stjerneskud der var rigtig god og lækker. Desværre var der ikke noget dampet fisk, som der egentlig burde være. Men det er der efterhånden sjældent, når man bestiller et Stjerneskud. Børnene fik Nachos med kylling. De blev serveret med lækker, smeltet ost, guacamole, creme fraiche og en virkelig god salsa.
Betjeningen er meget venlig og smilende. Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, SarahJessen
Anmeldt 28. maj 2019

Lækre store is - hurtigt lavet til 9 personer. Isen var af god kvalitet og lækker blød..
vi sad og nød den i skønt solskin på jeres dejlige terrasse. Jeres forretning ser flot og ny moderniseret ud.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, birgittempovlsen
Anmeldt 22. april 2019 fra mobile enheder

Bestilte Nachos med kylling til min datter og jeg og min kæreste bestilte husets burger.
Nachos var varm, men med sparsom ost. Salsa’en så indbydende ud, men smagte ingenting af. Generelt den kedeligste nachos jeg har smagt til dato. Burgeren var heller ikke en kulinarisk oplevelse. Brødet havde måske været varm. Bøffen var lun. Fritterne var varme...havde burgeren måske skulle vente på at fritterne blev færdige? Man fristes til at sige, at de ikke skal tjene penge på tilbagevendende gæster?

Dato for besøg: april 2019
Tak, maik0786

Rejsende, der kiggede på Café Tropic, kiggede også på

Har du været i Café Tropic? Fortæl om dine oplevelser!