Hyggeligt

En tur i Korsbæk giver nok mest mening for de af os, der husker universet fra tv-serien. Kulisserne... læs mere

Anmeldt d. 1. marts 2020
Trine G
Klampenborg, Danmark
fra mobile enheder
Korsbæk på bakken

Jeg har været der flere gange. Der er mulighed for gratis at liste lidt rundt, og få lidt stemning... læs mere

Anmeldt d. 24. februar 2020
Per N

Anmeldt d. 5. juli 2016

Besøgte Korsbæk igen, Jo Matador skal opleves igen og igen, på tv og på Bakken.
Rigtigt godt lavet, mange fine detaljer.
Nød en forfriskning udendørs i den dejlige sol.
Kommer igen.!!!!

Dato for oplevelse: juli 2016
1  Tak, Bjarke L
Anmeldt d. 30. juni 2016 fra mobile enheder

Besøgte med et større selskab og en forudbestilt menu. Maden var virkelig dårlig - vi fik bla gl. Oksesteg- som var så tør at den var umulig at tygge. I det hele taget en kedelig oplevelse - til en alt for høj pris.

Dato for oplevelse: maj 2016
2  Tak, Jabki
Anmeldt d. 27. juni 2016

Vi var en gruppe (80) veteraner som først havde en guided tur gennem en virkeligt flot lavet Korsbæk. En meget levende guide og en stor oplevelse at se tingene i virkelighed og ikke blot på TV.
Spiste frokost på Postgården og den kan varm anbefales da maden er godt tilberedt, ser tiltrækkende ud og smager som en drøm.
Fantastisk betjening - stort plus

1  Tak, Jan T
Anmeldt d. 27. juni 2016 fra mobile enheder

Katrines Gård er en af restauranterne på Korsbæk på Bakken. Hyggeligt og intimt med Katrine og tjenestepige, der hygger. Meget trangt, men sjov indretning. Sjovt og underholdende skuespil fra ikke bare Katrine, men også fra grisehandleren og Oberst Hackel. Maden var på jævne. God aspergessuppe, lidt kedelig rullesteg og is og blommer til dessert. Det var rigelig vin, hvilket trækker lidt op.

2  Tak, soverup
Anmeldt d. 23. juni 2016

Det er sjovt at se når de forskellige karakterer fra tv-serien optræder med forskellige indlæg og citater fra Matador-serien.
Det kan varmt anbefalet at bestille en rundvisning (skal dog bestilles i god tid inden ankomst)
Det er hyggeligt at sidde i Algade og få en lille forfriskning, mens fx Oberst Hackel, fru Fernando Møghe eller Iben Skjern lige kommer forbi

1  Tak, FruStokholmHoejbjerg