“Absolut en frokost værd”
Anmeldelse af Restaurant Bøgely

Restaurant Bøgely
Køkkener: Dansk
Anmeldt 30. maj 2022 fra mobile enheder

Familien er kommet på Bøgely til frokost i mange år, og vi er aldrig gået skuffede der fra. Menu kortet er hverken stort eller opfindsomt, men alt er i den bedre halvdel af danske frokost anretninger. Pladsen er trang, der skal tjenes penge i en kort sæson, og man skal forberede sig på et højt støj niveau, hvis man sidder inde.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, marloth2000

Anmeldt 30. august 2021

Vi fik en frokostplatte til 164 kr. med sild, laks, fiskefilet, ribbensteg, roastbeef og brie.
Alt sammen meget lækkert og hurtigt serveret.
Der var groft brød som var rigtig godt, men desværre var rugbrødet koldt og småtørt.

Hyggeligt sted med god betjening.

Tak, hmpDenmark
Anmeldt 6. august 2021

Rimelig god mad, men DÅRLIG OG UPROFESSIONEL betjening - IKKE et sted vi vender tilbage til.
Alt andet end serviceminded servering, det hjælper med imødekommende smil, hvad der bestemt IKKE VAR.
På vegne af vennepar
Gitte Ree

Tak, gitter686
Anmeldt 5. juni 2021

Super lækker mad i skønne omgivelser. Oplevelsen blev toppet af den eminente betjeningen vi fik af Lonnie⭐

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 138trinem
Anmeldt 13. november 2020

Maden var uspiselig og alt for overpriced. Ventede i utrolig lang tid. Slet IKKE det værd. Her vender jeg i hvert fald aldrig tilbage til.

Tak, KasperSoerensen232

Rejsende, der kiggede på Restaurant Bøgely, kiggede også på

Klampenborg, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Restaurant Bøgely? Fortæl om dine oplevelser!