“3 rettes menu med koncert”
Anmeldelse af Restaurant Kongekilden

Restaurant Kongekilden
Køkkener: Spansk, Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 7. september 2020

Min kone og jeg var til en aften med menu og koncert med Moonjam.
Det var en super oplevelse , god mad god servering . det var tydeligt at
der var styr på tingene.
Koncert med Moonjam var ( som altid ) en god og glad oplevelse.
Bestemt et sted vi vil besøge igen.
I disse Corona tider var der masse af håndsprit og rene toiletter .

Dato for besøg: september 2020
Tak, ulrich h

Anmeldt 6. september 2020

Har været der til flere arrangementer og er aldrig blevet skuffet. Har læst flere af de andre anmeldelser og er stærkt uenig med dem, syntes de er strenge og uretfærdige, da det virkelig er en god restaurant at holde diverse arrangementer i.

Dato for besøg: september 2020
Tak, V3986GUvictorv
Anmeldt 31. august 2020

Jeg havde egentlig læst alle anmeldelser inden vi valgte og ønske os billetter til anden show. Jeg tænkte at det måtte være bedre end folk fik det til at lyde som.
Men jeg kan sagtens se problematikken.
Min kusine havde personligt ringet ind og snakket med Inge, som havde lovet gode pladser hvis bare vi sagde det når vi kom frem.
Da vi kommer frem siger jeg det til hende som viser os pladsen - måske det var Inge selv jeg ved det ikke?
Men hun siger - men altså alle pladser er gode..
Øhm nej, vi fik plads lige der hvor tjenerne løb marathon ind og ud med drikkevarer og madvarer og ja du læste rigtig LØB. Der var jo ikke nok tjenere, men dem der var, de var søde og rare og gjorde deres bedste.
Middagen burde være startet minimum 1 time tidligere. Hovedretten kom først på bordet 20.45, hvilket betød at desserten også kom lidt sent, og så måtte Anden jo vente på de blev færdige med at rydde af osv. Så han kom først på 22.15 cirka.
Udover det så syntes jeg ikke man kan kalde syltede oliven for en snack...!
Trods de ting så var maden faktisk fantastisk og anden var også god. Hyggelig skov man kunne gå tur i mens man ventede imellem retterne.
Da aftenen så slutter, så bliver nogen lukket ud af den vej vi kom ind, men alle måtte ikke da de jo ikke kunne tjekke om man havde betalt. SELVOM vi havde kvitteringen !!!! - Så måtte vi gå ud af den normale hoveddør som så var låst med nøgle. Jeg er da glad for at det ikke brændte for så var der kun en sølle udgang til alle de mennesker!!

Tak, Snavset
Anmeldt 30. august 2020

Anden i Dyrehaven med 4 rettes menue som startet kl. 19.00 problemet var, at maden på Kongekilden var frygtelig, og Anden kom først på scenen kl. 22.00

Og det er lang tid, at vente i 3 timer, men det var tydeligt at se det handlede om, at få solgt øl, vand og sprut

Showet med Anden, var kedeligt og genbrug fra tidligere show. Og når man praler af, at være Danmarks bedste komiker så skal der andre boller på suppen end denne ørkenvandring hvor vi var ved at falde i søvn

Tak, Michael P
Anmeldt 15. august 2020

Dårligt og uden hensyn spilles der musik hele natten fra dette sted. En pæn henvendelse om det var muligt at ophøre med musik udendørs klokken 3 lørdag nat. Natten før var der også larm hele natten.
Dårligt sted der burde lukkes.
Man kan desværre ikke give 0 stjerner

1  Tak, Ambassador719184

Rejsende, der kiggede på Restaurant Kongekilden, kiggede også på

Klampenborg, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Restaurant Kongekilden? Fortæl om dine oplevelser!