“Fantastisk bryllup”

Køkkener: Skandinavisk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 22. september 2020

Vi havde valgt at holde vores bryllup på Strandmøllekroen. Lige fra start var personalet super professionelle og lyttende til vores ønsker samt kom med gode input.

Til selve festen havde vi fået et super lokale med udsigt over vandet og der var sørget for en intim stemning, med flot opdækning. Maden var helt i top og de af personalet retter var super lækre. Top på service og mad.

Tak, Jesper Østergår... H

Anmeldt 22. september 2020

Vi holdt vores bryllup på Strandmøllekroen, og det var bare en helt igennem fantastisk dag! Velorganiseret, meget venligt og professionelt personale, samt virkelig lækker mad og vin! Gæsterne roste også stedet. Alt i alt en skøn dag, vi anbefaler varmt Strandmøllekroen!!

Tak, claralsh
Anmeldt 14. september 2020

Fredag aften var vi inviteret til skaldyrs buffet , af nogle venner. Vi har været til flere skaldyrs arrangementer rundt omkring. ALLE andre stæder var væsentlig bedre. Vi blev bedt om at komme ½ time før, men der blev ikke nævnt noget om at tiden var kogt ned med en time . Dvs kun 2 timer.

Da vi efter et kvarter fik fat i en tjener ( i andet forsøg) måtte vi vente yderligere et kvarter på at få drikkevarer. Oveni var hvidvinen så ikke trukket op , hvilket fik den
kvindelige tjener til at komme med et surt opstød over vi ikke havde bedt tjeneren der kom med flasken om at trække den op. Selskabet var godt,......... men udvalget ringe, tror ikke Strandmøllekroen ved hvor mange slags muslinger der findes, og krabber kendte man åbenbart ikke, men rejer i mange variationer var der rigeligt af. Og muslinge suppe !!! Salt var der nok af , hvis det ikke var bouillon, der gjorde den var så salt.

Efter 3 gange at have været ude og spørge en tjener om at få tømt skålen til skaller, lykkedes det. I det hele taget elendig betjening.

Stakkels restauratør tænker jeg.

Det er meget længe siden jeg har været på Strandmøllekroen og gensyn ???

Tak, AF1994af
Anmeldt 13. september 2020 fra mobile enheder

Fik mad - og kok - leveret til konfirmation. Det var top lækkert, den skønneste og mest velsmagende mad, smukt anrettet og med en helt fantastisk service - det var en skøn oplevelse!

Tak, DJO7210
Anmeldt 23. august 2020

Vi fik et bord indenfor, helt fint. Vi havde bestilt skaldyrsbuffet, Siden sidst var buffeen faldet lidt nedad på karakterskalaen. Sådan er det når det er en succes, så slækkes der nogen steder, øv. En flaske vin i indkøb til 30-50 kr, er alt for høj i udsalg, 500kr. servicen er ok, men ikke super.

Tak, Scanshow

Rejsende, der kiggede på Strandmøllekroen, kiggede også på

Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune

Klampenborg, Lyngby-Taarbæk Kommune
Klampenborg, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Strandmøllekroen? Fortæl om dine oplevelser!