“Kedeligt og dyrt”

Køkkener: Skandinavisk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 5. juli 2020

Fra i år kan man åbenbart ikke længere bestille et enkelt stykke smørrebrød når man kommer til frokost i weekenden. I stedet må man tage buffeen til 298kr pr næse; en horribel pris kvaliteten af maden taget i betragtning. 10-12 forskellige retter Alle fuldstændig smagsløse og tilberedt helt udenbrug af salt (som jeg normalt aldrig har brug for extra af på min mad) Det mest velsmagende var osten og desserterne (rødgrød ( som vi måtte spørge hvad var?) og gulerodskage) Brødet var tørt og kiksene bløde af at stå i den meget fugtige varme der pga de mange dages regn var indendøre. Heldigvis var der et par af gæsterne der sad ved vinduerne der fik lukket lidt op. De søde unge piger gjorde ikke mine til selv at åbne nogen steder. En time holdt vi ud, så måtte vi ud i den friske luft, mætte men ikke tilfredse. Og mere end 700kr fattigere.
Til den pris må det kunne gøres langt lækrere Strandmøllekro.

2  Tak, soerensen98

Anmeldt 3. juli 2020 fra mobile enheder

Super super lækker skaldyrs buffet. Min mand og jeg var ude og spise på Strandmølle kroen fredag d.26-6. Vejret var også fantastisk så det var vidunderligt at sidde uden for og kikke ud over vandet. Der var en fyr der spille dejlig ikke for højt dinner musik. Ros til ham også. Dejlig betjening. Vi var helt trygge ved at det var buffet i denne Covid tid. Handsker og sprit lige når man starter, hvilket alle brugte da vi var der. Vi kommer igen kan klart anbefales. Mvh Henrik og susan

1  Tak, 497henrika
Anmeldt 24. juni 2020 fra mobile enheder

Vi havde den dejligste Sct Hans aften på Strandmøllekroen. Maden var rigelig og meget lækker. Høflig og rar betjening - og omgivelserne er et kapitel for sig. Perfekt aften!

Tak, Piabrev
Anmeldt 22. juni 2020 fra mobile enheder

Jeg er ikke direkte kræsen, men vil gerne have at maden er veltilberedt, og jeg må sige det er længe siden jeg har fået så velsmagende mad. Alle tre retter var super lækre, og de anbefalede vine passede helt perfekt til maden.
Lokalerne er hyggelige, ligeså personalet... Så kan varmt anbefale denne restaurant.

Tak, preben19602016
Anmeldt 20. juni 2020 fra mobile enheder

Jeg har kun gode ting at sige om strandmøllekroen. Velsmagende, kreativ mad og god betjening. Klart et besøg værd

Tak, natasjacrone

Rejsende, der kiggede på Strandmøllekroen, kiggede også på

Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune

Klampenborg, Lyngby-Taarbæk Kommune
Klampenborg, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Strandmøllekroen? Fortæl om dine oplevelser!