“Rigtig god service”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 20. juli 2019

Rigtig god service og super sødt personale! Oven i købet var der lækker mad til en god pris. Intet dårligt at sige herfra, der var noget for alle. Vi var aldre mellem 6 og 65

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Olivia S

Anmeldt 15. juli 2019

- og det er jo dejligt, når man føler sig velkommen, også gennem hele forløbet. Vi blev budt indenfor af den søde værtindepige, og fik lov at begynde buffetten lidt før officiel åbningstid kl. 12.00. Dejlig buffet, med mere, end hvad vi i kunne tænke os at forlange for kr. 129,00 pr. person. Koldt, som godt lunt, og med pænt udvalg af desserter, inkl. æblekage med creme-fraiche m.m.. Rigtig rart at begynde lidt før andre, og komme frem til en helt frisk og veltillavet buffet, uden der er rodet for meget rundt, som nogle steder. Det, nogle anmeldere klager over med støjen: Jamen, det ved i jo, før i går ind, og vi lagde mærke til, at racerbanen overfor stoppede maskineriet ved enhver lejlighed, når det ikke nødvendigvis skulle køre rundt. Men lad være med at gå på Dyrehavsbakken, hvis man ikke kan tåle lidt støj, det er der allevegne, også i Cirkusrevyen :) Det er i hvert fald forkert at bruge eventuelle støjgener i anmeldelser af de midterste restauranter. Så må man gå ud i yderområderne. Tak for godt og hyggeligt ophold i Bræddehytten. Udenfor på terrassen ....

Dato for besøg: juli 2019
Tak, helle56
Anmeldt 15. januar 2019 fra mobile enheder

Bræddehytten.
Her er så hyggeligt, og så sød/behagelig en betjening,
og så lige den bedste mad.
Det gør -at vi kommer her hver gang, vi er på Bakken.

Der er noget om snakken, der er sjovest på Bakken

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Dann J
Anmeldt 31. august 2018

En sand fornøjelse. at spise her. man bliver budt velkommen af et skønt personale :-) Tag selv bordet er en ren nydelse, alt er veltillavet friskt og dejligt :-)

Dato for besøg: august 2018
Tak, LisbethR120
Anmeldt 23. august 2018

Vi fik en 2 retters menu. Prisen var helt ok. Der var en god og hurtig betjening.
Vi fik et bord ude på terrassen hvor der dog var meget støj.

Dato for besøg: august 2018
Tak, Ebbe S

Rejsende, der kiggede på Bræddehytten, kiggede også på

Klampenborg, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Bræddehytten? Fortæl om dine oplevelser!