“Bakkens bedste & hyggeligste,”
Anmeldelse af Bræddehytten

Bræddehytten
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 15. januar 2019 fra mobile enheder

Bræddehytten.
Her er så hyggeligt, og så sød/behagelig en betjening,
og så lige den bedste mad.
Det gør -at vi kommer her hver gang, vi er på Bakken.

Der er noget om snakken, der er sjovest på Bakken

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Dann J

Anmeldt 31. august 2018

En sand fornøjelse. at spise her. man bliver budt velkommen af et skønt personale :-) Tag selv bordet er en ren nydelse, alt er veltillavet friskt og dejligt :-)

Tak, LisbethR120
Anmeldt 23. august 2018

Vi fik en 2 retters menu. Prisen var helt ok. Der var en god og hurtig betjening.
Vi fik et bord ude på terrassen hvor der dog var meget støj.

Tak, Ebbe S
Anmeldt 11. august 2018

Vi var sammen med venner inde og nyde en dejlig laksemousse. Vi havde så varmt et vejr at vi ikke magtede at gå ombord i deres aftensmad buffet.

Tak, 222allank
Anmeldt 23. juli 2018 fra mobile enheder

22/7-2018 kl. 20

Var en tur på Bakken for at spise og opleve stedet, valget faldt på Bræddehytten på trods af støjen fra rutsjebanen over for som til tider støjer så meget at det er UMULIGT at snakke sammen men stedet ser hyggeligt ud.
Tjenerens viden om retterne var meget begrænset og måtte flere gange spg. kokken, selv noget så simpelt som viden om bøffens vægt i brugeren vidste tjener ikke noget om og det var tydeligt at det var buffet'en som var centrum.
Valgte stedets "Klassisk burger" m pommes til 139kr + 49kr for ca 0.6l

Smagen var næsten ikke eksisterende, hverken ost el bøf smagte af noget og havde det ikke været for bacon og syltet agurk, kunne det lige så godt have været en hakkebøf. At mayo'en var naturel er ok da det var en "klassisk" men resten ikke næsten lige så neutral.

IKKE et sted vi kommer igen, ikke pga. prisen men smagen.

Vores venner valgte buffet som ikke var af friskeste kvalitet om det var tidspunktet der var afgørende vides ikke..

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Lone5792

Rejsende, der kiggede på Bræddehytten, kiggede også på

Klampenborg, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Bræddehytten? Fortæl om dine oplevelser!