“frokostbuffet på Bræddehytten”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 17. april 2017

Var igen iår en tur på Bakken for spise i Bræddehytten.
Vi blev ikke skuffet. Her er et dejligt udvalgt af retter på frokostbuffen.
Alt er frisklavet, og smager dejligt.
Betjeningen er helt i top, søde og rare med hyggelige bemærkninger.
Så hvad enten man er bare er nogle stykker eller et større selskab, så kan jeg klart
anbefale en tur i Bræddehytten

Dato for besøg: april 2017
1  Tak, Bent B

Anmeldt 23. juli 2016 fra mobile enheder

Vi var en familie, bedsteforældre, børn og børnebørn. Der blev serveret rigtig gode burgere, laks og kylling. Jeg fik buffet og var meget tilfreds, det jeg fik var sjældent friskt og velsmagende. Betjeningen var overraskende afslappet og venlig. Eneste minus var larmen fra forlystelse lige overfor, men det vidste vi da vi satte os ind.

Dato for besøg: juli 2016
2  Tak, Bobjerg
Anmeldt 15. juli 2016

Buffet-menuen var glimrende, alt smagte godt. Betjeningen var helt i top. Det eneste minus var den øredøvende støj fra forlystelsen overfor, som gjorde det svært at snakke sammen. Vi føler med de stakkels medarbejdere, der arbejder i den øredøvende støj hver dag.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, mette5250
Anmeldt 26. juni 2016

Vi var en familie som fik forskellige retter. Maden kom hurtigt, selvom der var mange mennesker. Betjeningen var som sædvanlig god og han forstod at vi var ude for at hygge os.

Dato for besøg: juni 2016
3  Tak, Jens L
Anmeldt 30. maj 2016 fra mobile enheder

Vi havde uden forhåndskendskab til bakken bestilt bord hos Bræddehytten og din deres a La Carte menu. Den ligger desvære op af Bakkens måske mest støjende forlystelse (racerbilerne), der kører non stop. Vi fik et bord udenfor, så det hæmmede samtalemulighederne, specielt for større grupper.

Når der kom til maden var det fint til prisen og personalet var venligt.

Dato for besøg: maj 2016
2  Tak, JesperKJ

Rejsende, der kiggede på Bræddehytten, kiggede også på

Klampenborg, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Bræddehytten? Fortæl om dine oplevelser!