“Premiere på Bakkens Hvile”
Anmeldelse af Bræddehytten

Bræddehytten
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 16. maj 2016 fra mobile enheder

Har Været stamgæst på Bræddehytten gennem 25 år.De sidste år også med d3 nye ejer.Bestiller altid buffet .der er ALT .Der bliver fyldt op så det selv på en MEGET travl dag er mad.Deres lasagne er skøn.Laks guf.Der er 5 varme ting flødekartofler og stor lækker salat bar.Dejlige deserter. Og frugt.Super venlig service...vi glæder os til næste gang. John nørrebro.

1  Tak, John Stig H

Anmeldt 14. maj 2016

Et rigtigt godt sted hvor man kan få dejlige stegte ål og noget de kan svømme i. Betjeningen var meget søde og rare. Priserne er rimelige, så besøg dette sted og få en dejlig og hyggelig oplevelse. Bestille bord er en god ide` så man ved om de har Ål på menuen den dag.

1  Tak, preben l
Anmeldt 1. maj 2016

Vi spiste til frokost og vejret var fint nok til at sidde ude. Vi sprang den overdådige buffet over og fik i stedet en rigtig lækker pariserbøf. Prisen var helt fin og tjeneren meget venlig og hyggelig. Eneste minus er, at forlystelsen Racing lige overfor støjer så meget, at det er svært at føre en samtale, når man sidder ude.

Tak, LiseKBH
Anmeldt 1. maj 2016 fra mobile enheder

Kan varmt anbefales hvis I besøger Bakken. Rigtig god og vel tilberedt mad til rigtig god pris. Venlig personale. Ren og hyggelig restaurant. Der er dog en del støj, hvis man vælger at sidde udenfor.

Dato for besøg: april 2016
Tak, NJH64
Anmeldt 30. april 2016 fra mobile enheder

Vi har lige besøgt Bræddehytten på bakken. Det blev en super aften hvor vi fik en god middag, manden stegte ål som var rigtig god og der var rigeligt. Jeg tog menuen med tre retter og alt var bare godt. Betjeningen var behagelig og vi følte os meget velkommen. Tjenerne var søde og spurgte om alt var som det skulle være, havde også overskud til en lille snak. Vi gik fra Bræddehytten mætte og med et stort smil på læberne. Alt til rimelige priser. Vi kommer snart igen

Dato for besøg: marts 2016
Tak, pusling1

Rejsende, der kiggede på Bræddehytten, kiggede også på

Klampenborg, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Bræddehytten? Fortæl om dine oplevelser!