“Elendig buffet”
Anmeldelse af To Søstre

To Søstre
Køkkener: Dansk
Anmeldt 29. maj 2022

En meget trist oplevelse, med en direkte trist og for det mestes vedkommende kold ( skulle være varm ) frokost buffet, kan på ingen måde anbefales.

Tak, sti0

Anmeldt 26. maj 2022 fra mobile enheder

Hold da op .. aldrig er jeg blevet så glædelig overrasket ..
udvalget var ganske udemærket det smagte skønt .. alt sammen..
Betjeningen var smilende/leende og meget imødekommende …
Vi gik for en anden grill buffet der lå næsten ved siden af .. her vendte vi hurtigt om .. da det bare så kedeligt og ikke særlig indbydende ud ..
Kan til hver en tid anbefale De 2 Søstre

Tak, janjN4368HC
Anmeldt 26. maj 2022

Meget kedelig mad - koldt , smagsløst og udvalget var ikke tilfredsstillende iforhold til det der bliver reklameret med . Salatbar under al kritik, kedeligt , gammelt at se på.
Deres personale var smilende og venlige , det mest positive på denne aften .

Tak, majbrit2022
Anmeldt 21. maj 2022 fra mobile enheder

Forfærdelig kedelig oplevelse. Levede slet ikke op til forventningerne. Salatbaren ikke særlig appetitlig. Kødet tørt og kedeligt.

1  Tak, 849susannem
Anmeldt 10. maj 2021

Maden er rigtig god og der er til enhver smag. Både børn og voksne. Hele familien er glade, når vi spiser her. Og til rigtig gode priser.
Og personalet er noget af det sødeste. Den bedste service.
Kæmpe anbefaling, når du skal på Bakken

Dato for besøg: maj 2021
Tak, G8144LGvictoriaj

Rejsende, der kiggede på To Søstre, kiggede også på

Klampenborg, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i To Søstre? Fortæl om dine oplevelser!