“Frankies Pizza (Bellevue)”

Frankies Pizza Østerbro
Kvarter: Østerbros
Kvarter: Østerbros
Anmeldt 4. august 2020

Kender kun til Frankies Pizza ved Bellevue i Klampenborg (kan ikke finde den her på Tripadvisor) og her har udsigten (terrasen udenfor) og pizzaen + serveringen været rigtig god. Kommer helt sikkert igen!

Tak, Thomas S
madklubbendk, Markedsføring hos Frankies Pizza Østerbro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. august 2020

Hej Thomas

Tusind tak for din anmeldelse :) Vie r glade for at de besøg smagte af mere, og vi ser frem til at se dig igen!

In crust we trust
Frankies

Anmeldt 3. maj 2020 fra mobile enheder

Slem skuffelse.
Købte to pizza Margherita og to Bianco med glutenfri bunde. De var ti minutter forsinkede ved afhentningstidspunktet hvilket var fem minutter for lidt! Pizzaerne var simpelthen ikke bagt længe nok. De glutenfriebunde meget ujævne og enten helt tørre eller meget ‘dejede’. De to Margherita havde stort set ikke noget tomat eller ost på. Alle var så skuffede, det var de kedeligste pizzaer vi længe har smagt. Til gengæld var de dyre. Man må dog give Frankies at deres pizzabakker og poser er meget funky (hvis man da kan lide pink). Men dem kan man jo ikke spise! Øv

Dato for besøg: maj 2020
Tak, marvil
madklubbendk, Markedsføring hos Frankies Pizza Østerbro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. maj 2020

Hej Marvil,

Vi er utrolig kede af, at I har haft sådan en uheldig oplevelse hos os. Det beklager vi meget.
Jeg håber, at du vil skrive en mail til os på oesterbro@frankiespizza.dk, hvor du inkluderer din anmeldelse herfra.

De bedste hilsner
Frankies

Anmeldt 5. marts 2020 fra mobile enheder

Gode pizzaer - god betjening.

Kan klart anbefales på vej til en tur i biografen eller i byen, hvis man er en gruppe.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Rissen
madklubbendk, Markedsføring hos Frankies Pizza Østerbro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. marts 2020

Hej Rissen,

Tusind tak for din anmeldelse !
Vi håber på at se dig igen snart.

In crust we trust
Cecillie / Frankies

Anmeldt 29. februar 2020 fra mobile enheder

Fra start til slut af besøget var servicen dårlig. Vi stod og ventede i døren, mens 5 forskellige tjener gik forbi os kiggende uden at tage imod os. Da vi så fik et bord og var klar til at bestille, skulle vi selv rejse os op for at få kontakt med en tjener, som kunne hjælpe. Og de kom ikke og fjernede vores tallerkener, da vi var færdige med at spise, selvom vores tjener gik forbi os flere gange.
Pizzaerne var fine.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Sofie-mtp
madklubbendk, Markedsføring hos Frankies Pizza Østerbro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. marts 2020

Hej Sofie,

Først og fremmest, god at du skriver til os.
Vi er utrolig kede af, at I har haft en uheldig oplevelse med manglende service. Det er på INGEN måder den oplevelse, som I skal have, når I besøger os!

Vi er meget opmærksomme på, hvad du som gæst oplever, og vi bruger dine betragtninger omkring vores service til at optimere vores restaurant.

Igen beklager vi meget for jeres oplevelse. Jeg håber meget, at I vil have lyst til at give os en chance til.

In crust we trust,
Cecillie / Frankies

Anmeldt 30. december 2019

Pizzaerne levede ikke op til deres omtale på menukortet. Skinken var kold, og der var to blade rucola.

Dato for besøg: december 2019
1  Tak, carolinemT3316LN

Rejsende, der kiggede på Frankies Pizza Østerbro, kiggede også på

Østerbro, Region Hovedstaden

Har du været i Frankies Pizza Østerbro? Fortæl om dine oplevelser!