“Fin service, god mad og vin”
Anmeldelse af Beviamo Winebar

Beviamo Winebar
Prisklasse: 75 US$ - 1.200 US$
Kvarter: Østerbros
Kvarter: Østerbros
Anmeldt 10. maj 2022

Tak for en god oplevelse. Vi var 13 mænd på besøg torsdag 5/5 og fik hvad vi kom for, nemlig gode vine og dejlig mad - ligesom vi var blevet lovet. Fin modtagelse, god rådgivning om vin og vi fandt alle maden rigtig herlig. De to unge piger var dygtige og opmærksomme og værten selv deltog med hans hustru på bedste vis, når påkrævet.
Vi giver 5 * og kommer MEGET gerne igen
mvh Jesper og de 12 andre

Dato for besøg: maj 2022
Tak, jesperc2020

Anmeldt 10. december 2021

Vi fik en ret uvenlig modtagelse, da vi bad tjeneren om et andet bord end det anviste, men det rettede sig i løbet af aftenen, så ingen klager over servicen, men maden...
Vi spiste en tre retters menu til 295, hvilket er en absolut attraktiv pris - hvis maden er god, men det var den ikke.
Jeg fik Palermo ratatouille med frisk spinat. Den bestod af rigeligt med friske mangoer og et par andre skårede grøntsager, men den var ikke stegt, var uden smag af hvidløg eller andre krydderier og utrolig kedelig. Jeg orkede ikke at spise denne salat op som efter min mening intet har med ratatouille at gøre. Men jeg har jo heller ikke været i Palermo!
Min hovedret var Risotto med Gorgonzola, pære & balsamico creme. Den var en lige så stor skuffelse. Den smagte som en risengrød, der var kogt for lidt. Og hvad skal en pære dog lave der. Det smagte igen af ingenting og jeg orkede heller ikke ikke at spise denne ret op! Jeg var ellers ret sulten da jeg ankom.
Kunne desserten så rette lidt op på oplevelsen? Nej desværre. Jeg fik en Affogato med chokolade creme. Det fine navn dækkede over en helt almindelig vanille is af den slags man køber til børn i Netto, og der var intet fancy over den is, endsige hjemmelavet. Chokoladesovsen, som mere smagte af kaffe, var lidt bitter, men ok. Men det samlede indtryk af desserten var - kedelig og uharmonisk.
Jeg har sjældent spist et måltid som var så uinteressant, ikke en eneste af de tre retter var særlig velsmagende. Til gengæld var vinen - en Barbera d'Alba 2019 til 500 kr. fortrinlig og det hjælper trods alt på det samlede indtryk, men ikke nok til en bedre rating end den dårligste (bortset fra 00).
Og til sidst et suk over at der er klemt så mange borde ind i så lille et lokale.

Dato for besøg: december 2021
Tak, PeterC719
Anmeldt 2. maj 2021 fra mobile enheder

Autentisk aften med virkelig god, vellavet, enkel italiensk mad. Vi fik først burrata, der med hjemmelavet pesto og bagte tomater bare sad lige i skabet - sammen med hjemmelavet foccacia. Hovedret prøvede vi hver vores pasta og begge var perfekt al dente - den ene med gorgonzola og den anden med kødboller. Helt enkelt og bare lækkert. Dolce valgte vi også 2 forskellige og fik hhv nøddekage og tiramisu. Vellavet og velsmagende.

Vinene er et kapitel for sig selv og eftersom det jo er en vinbar og der virkelig er et gigantisk vin udvalg så gå med på legen og lyt til tjenernes forslag og smag noget forskelligt. Vi fik blandt andet en hvid toscaner, der var helt frisk og krystalklar (husker ikke navnet), både La Supa (barbera) og Cul de Sac (nebbiolo) fra la Viranda, hvor specielt La Supa er sindssygt god og fik da også prøvet et glas Pinot Noir fra Veneto som noget nyt.

Serveringen var hyggelig og serviceminded - og der blev talt italiensk imellem dem - så det bidrog til den gode stemning.

Tak for en fin aften !

Dato for besøg: maj 2021
Tak, 145martint
Anmeldt 5. september 2020

Det plejede at være et godt sted, men på det seneste er det blevet meget dårligt. Servicen er meget ringe, og sidst vi var der glemte de at komme med vores drinks. I dag sad jeg i næsten 15 minutter før der kom en og spurgte hvad jeg ville have. Det er synd at servicen er blevet så dårlig da stedet er hyggeligt indrettet og der er god vin. Men når servicen er så dårlig så er resten jo ligegyldigt.

Dato for besøg: september 2020
Tak, MikkelsenPer
Anmeldt 10. august 2019

Hyggelig restaurant og lidt langsom betjening. Antipasti er ok, men kunne godt være ar lidt mere kvalitet i forhold til pris. Hovedret pasta carbonara, kan laves på mange måder, og denne indeholdte for min smag alt for meget olie og fedt. Dessert panna cotta, og den var fin, med god konsistens. Vinen var god og her kommer restauranten el. Vinbaren til sin ret. Vi prøvede flere forskellig, som alle var gode.
Samlet set en fin restaurant, men alt for dyr i forhold til kvaliteten. Skal man besøge stedet vil jeg anbefale det som en vinbar, hvor en flaske god vin nydes til lidt antipasti, og ikke som et egentlig spisested.

Dato for besøg: august 2019
2  Tak, Soren709

Rejsende, der kiggede på Beviamo Winebar, kiggede også på

Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Beviamo Winebar? Fortæl om dine oplevelser!