154 US$
Hotels.com148 US$
Priceline165 US$
Travelocity148 US$
Anmeldt d. 1. juni 2019 fra mobile enheder

Har boet der nogle gange i forbindelse med forretningsrejse. Det er et fint koncept hvis man sætter pris på selv at have sit eget køkken. Kan anbefales og jeg kommer bestemt igen. Fin terrasse med møbler og gode indkøbsmuligheder lige ved.

Dato for ophold: maj 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, bendixl2018
Simon_Wandt, Gæsteansvarlig hos Living Suites, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. juni 2019

Kære Bendix

Tusind tak for din anmeldelse!

Vi er glade for, at du nyder vores koncept og gerne kommer igen.

Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage.

De bedste hilsner
Rebecca
Living Suites

Anmeldt d. 21. december 2017 fra mobile enheder

Lidt nødtvungen blev jeg nød til at book en “lejlighed” på Living Suites da mit normale hotel var lukket pga. Julen. Men det var en rigtig god oplevelse, lejligheden var velindrettet, pæn og ren og egentlig ret hyggelig. Efter denne oplevelse er det bestemt ikke sidste gang jeg gør brug af Living Suites.

Dato for ophold: december 2017
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Tch99
234mail, Receptionschef hos Living Suites, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. januar 2018

Mange tak for din fine anmeldelse den er vi rigtig glad for.
Vi håber at se dig en anden gang.
Med venlig hilsen
Kim

Anmeldt d. 20. maj 2017 fra mobile enheder

Vi boede 2 nætter på Living Suites i Nærum, og havde en fantastisk fin oplevelse. Dejlige værelse - rummelige og med god komfort, dejlig med et lille køkken, og nogle dejlige senge. Vi valgte at lade vores bil stå i Nærum og tog bussen ind til København begge dage, en rigtig god oplevelse, bussen køre 5 min gang fra hotellet og kører lige ind til Nørreport station så det kunne ikke være nemmere, og når man skulle retur var der fine forbindelser hele aftenen igennem. Hvis man skal sige lidt som måske trækker lidt ned så er det at hotellet ligger i et erhvervsområde, så er ikke så meget grønt lige omkring hotellet, men det ligger centralt i forhold til offentligtransport og egen transport i bil.
Vi havde et super ophold og kan sagtens anbefale hotellet hvis turen går til København eller Nordsjælland

Dato for ophold: maj 2017
Tak, 32eriks
Anmeldt d. 17. april 2017 fra mobile enheder

Vi er en familie på 5 personer, og fik derfor 2 værelser som hotellet fik placeret så de var sammenhængende ved at åbne døren imellem de 2 værelser.
Værelserne er nye og der er gode forhold i kælder hvis man vil lave lidt mere mad end det som kan klaret på værelset.
Der er Apple adgang, men vi kunne også godt have brugt alm. TV. Det er dog en lille detalje.
Godt indkøb lige ved siden af hotellet og nem parkering.

Dato for ophold: april 2017
Tak, Andersen6000
Anmeldt d. 28. oktober 2016

Nyt og flot hotel i stille kvarter. Vi boede 3 nætter i en Studio Apartment hvor der er et praktisk køkken, fint badeværelse og en hems. Hemsen er ret lille, så hvis man har større børn er den ikke særlig velegnet, men resten af værelset er smart indrettet trods den forholdsvis lille størrelse. Der er en stor fin terrasse.

Der er ingen restaurant på hotellet, men det var vi opmærksomme på på forhånd.
Hotellet er i et stille kvarter med gratis parkering lige udenfor, og meget tæt på motorvejen. Der er indkøbsmuligheder i gåafstand.

Vi kunne sagtens finde på at komme tilbage.

Dato for ophold: oktober 2016
1  Tak, dklaus69