Hotels.com
Priceline
FindHotel
Travelocity
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 20. juli 2021

Til at starte med er det rigtige gode billeder på hjemmesiden, oplevelsen når man går rundt på slottet er hyggeligt. Vi havde booket den tilstødende bygning hvor der var meget plads.
OG SÅ STOPPER DET
Sjældent har jeg været nogen steder hvor der er så beskidt når man ankommer.
5 mill fluer, kan ikke lufte ud nogen steder pga der ligger mindre end 12 mtr væk en SVINEFARM, konstant fluejagt aften/nat bare for at kunne være der.
Virkelig slidt indenfor mange steder, ekstrem manglende rengøring.
Meget skidt kontra pris

Dato for ophold: juli 2021
1  Tak, t0mmykj_rgaard0
Anmeldt d. 19. september 2020 fra mobile enheder

Virkelig et besøg værd. ... personalet er venlig og meget profesionelle. Resturangen er hyggelig indrettet og maden er til 5 ***** stjerner. Der er virkelig brugt gode råvare helt i gennem anbefales værdig. Dbh. Hotho Vestergaard.

Dato for ophold: september 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, hothov
Anmeldt d. 19. august 2020

En enkelt overnatning i ok værelse. En 3 retters menu til aften var både lækker og med særdeles venlig og imødekommende betjening.
Vi er på landet og der er lidt lugt fra svinegården lige ved siden af.

Dato for ophold: august 2020
Tak, majaastruph
Anmeldt d. 6. august 2020 fra mobile enheder

Her er stedet man bare skal besøge. Fantastisk atmosfære på et autentisk slot. Værelserne er helt i top. Maden er udsøgt. Og til sidst, personalet er bare det sødeste, og vil gøre alt for at opholdet bliver perfekt. Kan kun anbefales.

Dato for ophold: august 2020
Tak, skotten3250
Anmeldt d. 26. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde et skønt lille værelse, hvor vi boede 3 nætter. Værelset blev dog ikke gjort ordentligt rent mere og det var ærgerligt. Morgenmaden var kedelig og der var ofte tomt på fadene...
Til gengæld havde vi en skøn aften i restauranten med den sødeste betjening - og i vildt hyggelige omgivelser. Tjenerinden får 5

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, Pokemon007