Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for dit ophold
Booking.com
Hotels.com
ZenHotels.com
2.348 kr.
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (5.361)
Filtrer anmeldelser
5.361 resultater
Medlemsvurdering
3.439
1.180
462
176
104
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
3.439
1.180
462
176
104
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 5.361 anmeldelser
Anmeldt d. 5. marts 2022 fra mobile enheder

Vi har haft en virkelig dejlig uge og nydt ferien på dette smukke sted.
Her er tænkt på næsten alt og det er flot lavet og vi har kun en ti ng vi er kede af og det er at når man er golfspiller og står tidligt op så kan det være svært at nå st få morgenmad inden golfrunden.
Jeg ville synes at der skulle være en mulighed at få morgenmad fra kl. 06.30 og ikke først kl. 07.00
Vires første teetid var kl. 08.04 - så det er ikke muligt at få morgenmad og nå bussen kl. 07.25 - heldigvis fik vi en pose med med en sandwich frugt og en flaske vand med. Og receptionisten lavede en god kop kaffe til os.
Vi fik god mad - aftensmad var buffet og nogle aftner var bedre end andre men vi blev altid mætte
vi vil fremhæve Rashid som gør tjener faget stolt, en fornøjelse at blive serviceret af ham og tak for
en god uge.
Vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: marts 2022
Rejsetype: Rejste som par
1  Tak, Pkoch
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Relaciones Públicas, Guest Services / Front Office hos Lopesan Villa del Conde Resort & Thalasso, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. marts 2022
Google Oversæt

Dear Pkoch,

We thank you for having dedicated a moment of your time to share with us your experience, which is very important to us in order to continue improving.

We thank you for the nice comments you have left us about our staff, this pays for the work done with perseverance every day and we are pleased to know that you have been able to enjoy our facilities with the best service.

We are very happy that you have felt well cared for, our staff receives training on careful and detailed customer service as this is our main objective.

We are very happy to know that we have managed to transform your stay into an unforgettable and pleasant experience, our main objective is to create memories that feed the soul over time.

In reference to your constructive comments, we thank you for sharing them with us since it helps us to move forward in order to improve our services.

We hope to be able to welcome you again soon

Best regards,

Your Guest relations department

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 11. juli 2021

Har boet på villa conde fra d. 3 til d. 11 juli 2021.
Hotellet er 5-stjernet og det forpligter, en forpligtigelse som personalet desværre ikke er i stand til at løfte.
Vi boede på et standardværelse, 3 personer; 2 voksne og en dreng på 11 år.
Værelset var udemærket. God størrelse med 1 dobbeltseng og en sofa, der blevet slået ud til ekstra seng. Badeværelset var lækkert med bruser og badekar. Der var derudover en mindre terrasse og fint Walk-in closet.
Omgivelserne på hotellet er virkelig gode. 6 velfungerende pools til børn og voksne.
Vi havde købt halvpension under hele opholdet.
Buffeten om morgenen er meget hektisk. Afstand og afspritning bliver ikke overholdt af gæsterne inden de tilgår buffeten. Der er alt for mange kontaktpunkter som alle berører: F. Eks for at få juice. Alle rører ved det samme håndtag. Det var en bedre løsning at hælde juicen op i glas på forhånd.
Mad udvalget er lidt kedeligt og kvaliteten i tilberedningen er meget svingende.
Vi har spist i aften buffeten 3 gange, her er lidt det samme billede. Vi var heldige at finde noget lækkert. Men vi skulle lede.
Vi valgte at spise på det andet restaurant valg på området, hvor det er halvt buffet og halvt Ala varte. Her fik vi de fleste gange lækker mad.
Vi havde et par udfordringer under vores ophold.
Vi fin stjålet 750 euro og øreringe fra hotelværelset. Hjælpen fra hotellets side var yderst mangelfuld. De antydede flere gange at det intet havde med dem at gøre, trods døren viste tegn på indbrud. Vi har anmeldt tyveriet til politiet, men hotellet var ikke særligt hjælpsomt i forbindelse hermed. Vi måtte selv finde politistationen og ingen fulgte op herpå fra hotellets side. Tilgengæld blev vi bedt om at vente en eftermiddag på hotellet, da politiet ville yderligere kontakt med os. Vi blev bedt herom af hotellet. Vi ventede hele eftermiddagen. Ingen kom.
Jeg ringede selv i receptionen og spurgte hvorfor de ikke kom. Svaret fra receptionen var at hotellet havde ringet til politiet, for at undersøge hvornår de kom, men politiet havde ikke taget telefonen.
Vi har gjort hotellets personale opmærksom på at sikkerheden på hotellet er mangelfuld, idet porten ud til Strandpromenaden står åben for alle i løbet af dagen. Dette benægter personalet.
Efter indbruddet blev vi tilbudt et bedre værelse, som ikke lå på Ground floor. Vi fik et skønt værelse med smuk udsigt. Det var vi glade for og det føltes klart mere sikkert for os.

I forbindelse med vores hjemrejse havde vi brug for en coronatest. Jeg kontaktede receptionen torsdag og bad dem bestille tid til test lørdag eftermiddag. Jeg købte 3 tests gennem hotellet for i alt 30 euro, det var en helt fair pris. Da jeg intet havde hørt fra receptionen torsdag aften, kontaktede jeg dem. Personalet informerede om at de havde forsøgt at booke tid. Men hospitalet tog ikke telefonen. Derfor skulle jeg bare gå på hospitalet lørdag kl 11 og så burde jeg let blive testet.
Vi stod i kø i 1,5 time og der havde køen rykket sig 1 meter. Køen foran var lang, meget lang. Det ville have taget 3-4 timer at blive testet. Det var ikke den aftale jeg havde købt. Så vi valgte at blive testet et andet sted.
Jeg undrer mig over, at hotellet ikke har styr på at test på hospitalet har en voldsom lang ventetid. Det bør receptionen informere om på forhånd, det var åbenbart et velkendt problem blev vi oplyst om af flere gæster.

Jeg synes hotellet og faciliteterne er lækre, det er virkelig luksus. Alt er rent og pænt.
Der er plads til forbedring på maden, det er ønskeligt med større fokus på hygiejne i buffeten og fokus på at maden i højere grad er veltilberedt.
Service fra receptionen er meget mangelfuld. Det er første gang jeg har hørt om at det hverken er muligt at komme i kontakt med politi og hospital. Det giver anledning til, at jeg ikke har tillid til det svar jeg får fra medarbejderne, når de ikke forsøger at kontakte mig og informere mig. Personalet er for passiv i deres tilgang til opgaveløsning og det er virkelig ærgerligt. 5 stjerner forpligter også i forhold til personalets indsats.

Vi kunne godt finde på at genbesøge hotellet, men kun hvis der kommer et virkelig godt tilbud. Vi ville ikke vælge at betale fuld pris.
Hotellet er 5 stjerner
Maden 3
Personalet 2

Dato for ophold: juli 2021
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, Jannepedersen
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Relaciones Públicas, Guest Services / Front Office hos Lopesan Villa del Conde Resort & Thalasso, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. juli 2021
Google Oversæt

Dear Mr. Fornojelse,

First of all we would like to thank you again for choosing us to enjoy your stay in Gran Canaria and we would also like to thank you for the time you took to give us feedback about your stay.

We deeply regret not having met all your expectations and we would like to apologize for any inconvenience during your stay

We are glad to know that our rooms and facilities in general have met your expectations.

Regarding our buffet, its variety and the quality of the food, we also regret that part of your stay did not make a good impression.We want to thank your honest opinion as it helps us to improve in these sections, and all your comments on the quality of the restaurants have been made known to the departments in charge.

About the incident you had in your room, we regret the fact that it occurred and as you know it was brought to the attention of the police and all our staff tried to help as much as possible, we regret that the opposite impression has been taken.

Unfortunately from the hotel we do not control the police agenda, and although it is true that they did not come when requested, they did appear at the hotel that same week to try to clarify the matter. And currently the police are investigating the matter in which the hotel can no longer do anything

Regarding the avenue door, it must not be activated for anyone to enter the hotel and this has been confirmed by the Technical Service that has made sure that this is its current operation.

We also regret the problems you have had to take the Covid Test. Since there have been some complaints about waiting in the hospital to do the test, a priority system has been established at specific hours in the hospital for our clients.

And what worries us the most is that you have felt that our staff did not try to help you since if our staff is characterized by something, it is to always try to solve any incident with customers and put the maximum effort into it.


Either way we would like to thank you again for participating in our survey and we would be delighted to welcome you again at our hotel, having the chance to surpass your expectations for the next time.

If you have any other questions please do not hesitate to contact us.

Kind regards
Josué Medina

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 28. februar 2020 fra mobile enheder

Virkelig fantastisk hotel. Super betænksomme og imødekommende personale hele vejen rundt. Pool området er noget for sig. Køb hel pension med det er pengene værd. Maden er super og varierende hele ugen igennem.
Stranden er dog ikke noget særligt. Eneste minus hvis man er til det.
Vi kommer igen !

Dato for ophold: februar 2020
Rejsetype: Rejste som par
2  Tak, 257carolinej
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
villadelconde, Public Relations Manager hos Lopesan Villa del Conde Resort & Thalasso, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. marts 2020
Google Oversæt

Dear 257carolinej,

Thank you very much for having chosen our hotel for your holidays and also for the time spent writing your comment on Tripadvisor.

We are really glad to know that you had a nice experience with us.

Thank you very much again and we hope to welcome you soon again in our hotel.

Best regards,
Guest Relations
Lopesan Villa del Conde Resort & Thalasso

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. februar 2018 fra mobile enheder

Højt serviceniveau og fantastisk morgenbuffet. Meget smukt hotelanlæg med havudsigt. Meloneras er lidt af en stenørken. Man må leje en bil for at se noget mere til øen. Blev modtaget med champagne ved receptionen. Den fysiske udstrækning af hotellet er voldsom. God fri P-kælder.

Dato for ophold: februar 2018
Rejsetype: Rejste som par
Tak, torbend165
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
villadelconde, Director de Relaciones Públicas hos Lopesan Villa del Conde Resort & Thalasso, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. februar 2018
Google Oversæt

Dear Toben,

in the name of all our Lopesan Villa del Conde team we would like to thank you for trusting in us and for your kind feedback.

Our main symphony is our customer satisfaction and we try daily our best to fulfill each wish our our guests.
So we are very pleased that you had a "Impressive great holiday" ("Imponerende flot ferie") and were very satisfied with the high level of service and fantastic breakfast buffet.

It would be a pleasure to welcome you soon back to the Lopesan Villa del Conde.

Kind regards,


Guests relations
Lopesan Villa del Conde Resort & Corallium Thalasso

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 24. december 2017

Eventyret har 5 stjerner som så mange andre hoteller. Men dette hotel adskiller sig ved at hver stjerne oplyser en kvalitet der overgår de fleste stjerners normale oplysning. Og hver stjerne er en brilliant repræsentant for hotellets mangeartede kvaliteter. Derfor er dette hotel et eventyr.

Dato for ophold: december 2017
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
1  Tak, 210bm2017
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
villadelconde, Public Relations Manager hos Lopesan Villa del Conde Resort & Thalasso, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. januar 2018
Google Oversæt

Dear guests,

thank you very much for your visit at the Lopesan Villa del Conde and for your kind review.

It is a pleasure to read, that you were with all our service and facilities 100% satified and had a wonderful holidays here. ("Men dette hotel adskiller sig ved at hver stjerne oplyser en kvalitet der overgår de fleste stjerners normale oplysning. Og hver stjerne er en brilliant repræsentant for hotellets mangeartede kvaliteter. Derfor er dette hotel et eventyr")

Of course we will pass your feedback to our team as it is a great motivation.
We hope to welcome you very soon back.

Kind regards,

Guests relations
Lopesan Villa del Conde Resort & Corallium Thalasso

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser