2 overnatninger i panorama suiten til en pris af over 4000kr
Overordnet et fint og rent hotel med venligt personale men:
Til den pris forventer man måske ikke at skulle starte med at bære sin bagage op på 3. sal - elevatoren var i stykker - fair nok. Men hotellet kunne have tilbudt hjælp til bagagen - vi var i hvert fald taknemmelige over, at vi ikke er gangbesværede.
Ved ankomst på værelset måtte vi hælde vand i alle afløb og lufte ud. Det lugtede af kloak fordi vandlåsene var tørret ud. Virkelig en skam, da det lidt ødelægger førstehåndsindtrykket af et ellers udemærket værelse.
Der manglede information om wifi og den “frie” minibar måtte vi selv bede om at få fyldt op på 2. dagen - den blev så kun halvt genopfyldt.
Der var lovet morgenmadsbuffet, hvilket om lørdagen var erstattet af en tallerkenanretning. Igen fair nok, at man ikke anretter en buffet til alene 2 gæster - men vi havde betalt for det, så der kunne godt have været en form for kompensation. Da vi lørdag aften bestilte tasting menu, skulle vi betale en fuld desserts pris, hvis vi ønskede at udbytte den søde dessert med osten, selvom de kostede det samme enkeltvis på menukortet. Det er nærigt, når man samtidigt har nedgraderet morgenmadsbuffet til en tallerken.
Ærgerligt at disse undgåelige små irritationer ødelægger den samlede oplevelse af et ellers flot hotelværelse og lækker restaurant.
Det ville have været meget nemt og gratis for hotellet at rette op på - og så ville vi helt sikkert have vurderet til et større antal stjerner.
Når man betaler dyrt forventer man, at alting spiller og hvis ikke, at der straks bliver rettet op på det, når man som gæst er nødt til at påtale det.
Vi er begge mennesker der helst undgår at brokke os - derfor betaler vi hellere lidt mere - men forventer så også at alt er i orden.