164 US$
Hotels.com165 US$
Travelocity165 US$
Orbitz.com165 US$
Anmeldt d. 15. oktober 2021 fra mobile enheder

Fra man bliver mødt i receptionen er dette det værste hotel jeg har boet på og nej, det er ikke fordi jeg er snobbet, men lidt service må man da kunne forvente - elendig service og lad endelig være med at spise der, det bliver kun værre….
Så tænker man at det måske er isoleret til hende der betjente os i receptionen, men nej, bagt kulmule som var “pivkold” og så satte det en stopper for den aften.

Værelsestip: Lad være med at booke dette hotel
Dato for ophold: oktober 2021
Tak, Henrik O
Anmeldt d. 23. september 2021 fra mobile enheder

Virkelig god service , spændende besøg hos Stauning Whisky og lækker 5 retters menu.
Virkelig gode tjenere der var meget oplagte til at servicere os. God morgen mad. Rigtig hyggelig stemning på hotellet. Fine værelser med gode senge . Badeværelset var lidt trangt.

Dato for ophold: september 2021
Tak, larssT1252VT
Anmeldt d. 16. september 2021

God hjælp med reservationen.
Hyggeligt værelse, meget interessant whisky tur i Stauning, fantastik aftensmad med rigtig god service fra en ung tjener - det vil jeg gerne anbefale.
Måske kommer vi igen. :)

Dato for ophold: september 2021
Tak, F7393UMthomasa
Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Rigtig godt hotel og service
Havde købt business-værelse, god standart
Og det ex beløb værd

Maden i restaurant stuen th var meget overraskende, utrolig kreativ og velsmagende
Og betjeningen var friske og i top

Klart et besøg værd

Dato for ophold: august 2021
Tak, anjat775
Anmeldt d. 24. juli 2021 fra mobile enheder

Det havde været rigtig godt, hvis man havde sørget for at lukke rullegardinerne og åbne døren til den franske altan, så der ikke var 38 grader varmt på værelset….
Og så var der ALT for meget salt på den bøf, jeg fik og på den fisk min hustru fik i restauranten.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, RW60s