Anmeldt d. 24. juli 2020

Et ok hotel for kortere besøg, prisen for et værelse måske lige i overkanten men ellers et roligt hotel med god placering og venligt personale samt rigtig god morgenmad med alt hvad der skal til kan godt anbefales

Dato for ophold: juli 2020
Tak, TorbenA493
Anmeldt d. 7. juli 2020 fra mobile enheder

Meget hyggeligt, sødt og venligt personale, rent og ikke mindst fantastisk lækker mad.

Hvis man er til god Gin, kan de levere et bredt udvalg af dansk producerede gins.

Vi blev meget positivt overraskede over stedet - absolut et besøg værd☺️

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 431trine_
Anmeldt d. 12. januar 2020

Utroligt lækkert ophold.

Man bliver budt indenfor i dejlige omgivelser og af fantastisk personale.
Personalet er veloplagte og informationen er korrekt og præcis.

Vi havde ophold i en dejlig suite med doblet spa. Der var håndklæder og morgenkåber. Alt klargjort til perfektion.

Maden var fantastisk og man føler sig hjemme med præsentation af tastingmenu fra husets egen kok der tryller lækkert mad med en vinmenu der passer til.

Alt i alt en fantastisk oplevelse.

Dato for ophold: januar 2020
Tak, kimaasted
Anmeldt d. 17. december 2019

Lækker spændende og flot anrettede retter Dygtigt personale. God oplevelse. Meget alsidigt menukort som jævnlig udskiftes. God made men også lidt højepriser.
Virkelig et besøg værd når man vil bruge ekstra på en speciel madoplevelse

Dato for ophold: januar 2019
Tak, brixq2019
Anmeldt d. 6. november 2019 fra mobile enheder

Restauranten er en del af Hotel Skjern, og ligger midt i den charmerende by, på et lille torv.
Vi var 2, der ville spise frokost. Følte os meget velkommen med det samme. En utrolig sød servitrice betjente os.
Vi valgte henholdsvis Stjerneskud og indbagt torsk med pommes frites.
Begge retter var smagfulde og friske.
Prisen er lidt i den øvre ende.
Kig ind, I bliver godt modtaget.

Dato for ophold: november 2019
Tak, Lilian P