Anmeldt d. 12. januar 2020

Utroligt lækkert ophold.

Man bliver budt indenfor i dejlige omgivelser og af fantastisk personale.
Personalet er veloplagte og informationen er korrekt og præcis.

Vi havde ophold i en dejlig suite med doblet spa. Der var håndklæder og morgenkåber. Alt klargjort til perfektion.

Maden var fantastisk og man føler sig hjemme med præsentation af tastingmenu fra husets egen kok der tryller lækkert mad med en vinmenu der passer til.

Alt i alt en fantastisk oplevelse.

Dato for ophold: januar 2020
Tak, kimaasted
Anmeldt d. 17. december 2019

Lækker spændende og flot anrettede retter Dygtigt personale. God oplevelse. Meget alsidigt menukort som jævnlig udskiftes. God made men også lidt højepriser.
Virkelig et besøg værd når man vil bruge ekstra på en speciel madoplevelse

Dato for ophold: januar 2019
Tak, brixq2019
Anmeldt d. 6. november 2019 fra mobile enheder

Restauranten er en del af Hotel Skjern, og ligger midt i den charmerende by, på et lille torv.
Vi var 2, der ville spise frokost. Følte os meget velkommen med det samme. En utrolig sød servitrice betjente os.
Vi valgte henholdsvis Stjerneskud og indbagt torsk med pommes frites.
Begge retter var smagfulde og friske.
Prisen er lidt i den øvre ende.
Kig ind, I bliver godt modtaget.

Dato for ophold: november 2019
Tak, Lilian P
Anmeldt d. 5. november 2019

Sammen med et hold venner spiste vi i hotellets restaurant. Det var virkelig en fantastisk oplevelse. Rent og pænt. Maden var i top. Vi fik en tre retters menu. Tjeneren fortalte om alle retters tilberedelse og indhold. Vi vidste, hvad det var vi spiste og drak.

Værelsestip: Restauranten var helt i top
Dato for ophold: oktober 2019
Tak, PETERKRISTIAN
Anmeldt d. 31. august 2019

Var inviteret til gourmetaften med temaet 'Hav, Fjord og Enge vol. 3' - det var simpelthen fantastisk mad - og en virkelig fremragende vinmenu. Det bliver absolut ikke sidste gang vi kommer til et arrangement der. Sov ikke på hotellet, så det er 'kun' maden jeg har vurderet.

Dato for ophold: august 2019
Tak, PerK782