Åben i dag: 10.00 - 17.00
Fantastisk oplevelse

Havde en helt igennem fantastisk dag, vi kom da parken åbnede og gik først da de lukkede. Masse af... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
RikkeN165
København, Danmark
En anderledes forlystelsespark

Wow-Park er et nyt koncept af et legeland for store og små, men ikke mindst for familier med børn... læs mere

Lars M
Risskov, Danmark

Anmeldt d. 18. marts 2020

Vi hyggede og legede en hel eftermiddag i Wow Park. Har ikke tidligere været i sådan en forlystelsespark, der bygger på natur og fysisk aktivitet. Dette sker bl.a. i trætoppenen i store udspændte net. Prøv det, det er så sjov.
Der er også en stor have, hvor man kan sidde og hygge med f.eks. mad og drikke, og det er muligt at lave bål.
Vil man spise indendørs og købe lidt spiseligt lader det sig også gøre.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, ConnieVerner
Anmeldt d. 21. september 2019 fra mobile enheder

Var af sted med alle mine børn. Der er alle forbi teenage alderen, men wow Park er fantastisk til en hyggelig familie dag også med så store børn. Vi lavede mad over bål og nød de forskellige legeredskaber og naturen. Kommet vi igen? Ja, årskort er købt

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, Carsten L
Anmeldt d. 2. september 2019

WOW - sikken en positiv oplevelse !! Vi havde købt en Eventpakke fordi vi tænkte at det nok var måden at få mest muligt ud af besøget. Det viste sig at være rigtigt - super fin modtagelse - fantastisk guidet tur med Aage, med legeinstruktion og fortælling om den dybere mening med WowPark. Lækker mad til grill-selv, is og kaffe og tid til fri leg. Kollegaerne er super godt tilfredse med dagen - også dem der gik derfra med skæve briller, sår, skrammer og revnede bukser :-)

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, Birkteq
Anmeldt d. 14. august 2019

Rigtig godt og hyggelig sted. Venligt personale. Kan vel bruges i aldersgruppen 1-100 år. Lavet med respekt for naturen

Dato for oplevelse: maj 2019
Tak, Dan P
Anmeldt d. 3. august 2019 fra mobile enheder

Vi var 2 familier der besøgte WOW park med i alt 4 børn mellem 4 og 7. Det blev til en dejlig dag i “skoven”. Et plus at alt ikke handler om mersalg, men at man kan grille medbragt mad og lave popcorn over bål.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, HenrikV_12