Hyggeligt gensyn

AnetteOHH
Greve Kommune, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 8. juli 2020 fra mobile enheder

Fantastisk sted at opleve Vadehavet trække sig tilbage... God udsigt fra slusen, både ind over land og ud over havet. Ved ebbe kan man gå langs diget hele vejen ud på sandet. Der findes både cykelruter, vandreruter og vej derud. Det kan anbefales at tage derud 30 min før solnedgang, og opleve vindens susen og det smukke, evigt foranderlige lys.
Desuden et lille kafeterie og offentligt toilet.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, veronse1
Anmeldt d. 10. marts 2020

Flot natur og interessant historie omkring baggrunde for opførelsen helt tilbage i slut 70’erne.
Sætter tanker i gang om hvad de måske kommende klimaforandringers indvirkning kan have på vores jord.

Dato for oplevelse: marts 2020
Tak, allvilped
Anmeldt d. 20. oktober 2019

Det der gør slusen et besøg vær er især solnedgangen, som man kan nyde, husk dog at medbringe et tæppe. Der er en dejlig udsigt og der er meget fredeligt.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, Connie J
Anmeldt d. 15. september 2019 fra mobile enheder

Var rigtig spændende at gense den gamle sluse. Imponerende at tænke på, hvordan slusen blev drevet ved håndkraft i tidernes morgen. Vejret var godt, og hele familien nød det idyliske syn og natur omkring slusen

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, CoconutKoala
Anmeldt d. 4. september 2019 fra mobile enheder

Et fint område til en rask travetur. Slusen er af noget ældre dato. Men sjovt at se. Og tænke på om den mon stadig er i brug

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, AnetteOHH