Anmeldt d. 1. juni 2020

Dejlig oplevelse. Efter lang vandretur kom vi frem og blev modtaget med åbne arme og tilbud om shelter med bad til kun 50 kr. dejligt med et sted hvor man virkelig følte at der var mennesker bag.
Vi kommer igen. Vh Jan og Lars.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, Jan_Kjellerup
Anmeldt d. 1. september 2019 fra mobile enheder

En ualmindelig kedelig oplevelse. Stedet virker meget rodet og uorganiseret. Det Sønderjyske kaffebord foregik i festsalen - som viste sig at være et forsamlingshuslignende lokale hvor vi blev bænket ved lange borde. Der var rigeligt med brød og kager men det var virkelig dårlig kvalitet. Tørt og trist og det meste virkede præfabrikeret. Der var fint med kaffekander på bordene og de blev også fyldt op. Til gengæld måtte thedrikkere deles om en kande thevand.
Kuvertprisen på 149 kr er lige så tragikomisk som oplevelsen af det Sønderjyske kaffebord.

Dato for ophold: september 2019
Tak, familienWessel
Anmeldt d. 1. september 2019

Stedet er nedslidt og er et underligt miks af bygninger, gør-det-selv byggerier m.m.
Kaffebordet serveres i et stort forsamlingslokale med kantinestemning ved borde beklædt med voksduge. Selve kaffebordet er en katastrofe i sig selv. Småkager så hårde som sten, boller så tørre som savsmuld og kager så intetsigende, at smagsløgene græder. På INGEN måde 149 kr. hver pr kuvert....På INGEN måde!!!

Dato for ophold: september 2019
Tak, Ulla W
Anmeldt d. 28. juli 2019 fra mobile enheder

Vivi og Dres har et skønt sted med plads til alle og hjertet på rette sted på Hohenwarte. Solid kost og hyggelige aktiviteter for børnene m bålaften, vandkamp, grillaften og pool. Killinger og kaninunger vakte stor lykke. Kan særligt anbefales til enlige forældre, da der er andre voksne at tale med samt masser af venner at lege med til børnene.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, janschen
Anmeldt d. 10. juni 2019 fra mobile enheder

Min familie på 10 personer heraf tre børn overnattede tre nætter på Hohewarte. Skøn natur og tæt ved Vadehavet og sluserne. Desværre er stedet nedslidt og værtsparret er mere optaget af at opvarte og drikke med venner af huset. Vi måtte bede værterne om ro, da de kl 23 stadig sad med deres venner udenfor og drak, røg og talte højlydt med deres venner. Og det til trods for at foregik lige udenfor gæsternes værelser/vinduer. Maden står iøvrigt ikke mål med prisen. Dog er værelserne ok ift pris/kvalitet.

Dato for ophold: juni 2019
2  Tak, Anita_jen
sommervinter, Ejer hos Hohenwarte, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. juni 2019

Det er jeg ked af at læse men som du måske kunne se, så er vi ved at ombygge og forbedre det slidte har gjort 8 værelser + receptionen klar til sommer i vinter oven i to vandskader, lige den aften trængte vi til at snakke med nogle gæster der bød på et glas vin, er meget ked af at du opfatter det sådan, vi gik med det samme da din far eller svigerfar kom og sagde vi snakkede for højt.
Vi beklager meget at du havde en dårlig oplevelse da service ellers er det vi prioriterer højest!
De bedste hilsener fra Vivi